یکی از اولویت های اصلی درشهرستان های جدید التاسیس اشتغال جوانان است

عبداللهی فرماندار شهر جدید التاسیس  جعفرآباد در استان قم با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال اولویت اصلی در شهرستان جعفریه را موضوع اشتغال دانست. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم؛ ذبیح‌الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد در دیدار با مدیرکل و معاونین آموزش […]

عبداللهی فرماندار شهر جدید التاسیس  جعفرآباد در استان قم با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال اولویت اصلی در شهرستان جعفریه را موضوع اشتغال دانست.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم؛ ذبیح‌الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد در دیدار با مدیرکل و معاونین آموزش فنی و حرفه‌ای استان ضمن تاکید بر اهمیت موضوع آموزش های مهارتی برای جوانان، ساماندهی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای را از اولویت های شهرستان برشمرد.
وی افزود: یکی از اولویت‌های تعیین‌شده هدایت مردم و جوانان به سمت مهارت آموزی است و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این مسیر بسیار تعیین کننده است.
فرماندار شهرستان جعفرآباد افزود: توجه ویژه‌ای به موضوع مهارت آموزی شده است و بر این اساس یکی از اولویت ها ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تعیین شده است.
در ابتدای این دیدار محمود تقی پور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم طی سخنانی به ارائه برنامه ها و ظرفیت های اداره کل در راستای ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان جعفرآباد پرداخت.
خاطرنشان می سازد شهرستان های کهک و جعفرآباد طی مصوبه هیئت وزیران در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ایجاد گردیده است.