کمک حامیان مستقیم به‌حساب ایتام واریز می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از جذب ۲۵۴۷ حامی جدید و رشد ۷۳ درصدی درآمد اکرام ایتام و محسنین در سه‌ماهه نخست امسال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از استقبال خوب مردم […]

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از جذب ۲۵۴۷ حامی جدید و رشد ۷۳ درصدی درآمد اکرام ایتام و محسنین در سه‌ماهه نخست امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از استقبال خوب مردم از طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد از ابتدا تاکنون خبر داد و گفت: در این طرح حامیان می‌توانند یک یا چند فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد را انتخاب کنند و مبلغی را به‌صورت ماهیانه به‌حساب مستقیم آن‌ها واریز کنند که حداقل ۳۰ هزار تومان است.
وی بابیان اینکه در سه‌ماهه نخست امسال به‌ویژه در ماه مبارک رمضان ۲۵۴۷ حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین استان قم جذب شده است گفت: مجموع حامیان آن‌ها تا پایان خردادماه امسال به ۲۷ هزار و ۶۱ نفر رسیده است.
میره ای شمار فرزندان تحت حمایت طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان قم را پنج هزار و ۶۰۱ نفر برشمرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ سرانه ایتام این استان به ۷۸۰ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین به ۳۵۰ هزار تومان رسیده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه کمک‌های حامیان در سه‌ماهه نخست امسال ۸٫۵ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: جذب کمک‌های مردمی و حامیان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۳ درصد رشد داشته است.
وی بابیان اینکه هر یک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای حساب بانکی اختصاصی هستند تأکید کرد: کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی آن‌ها واریز می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم شرایط سخت اقتصادی کشور را خاطرنشان کرد و خواستار کمک‌های بیشتر مردم نیکوکار و خیران به نیازمندان شد.
میره ای ادامه داد: مردم شریف و نوع‌دوست استان برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان محسنین، می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۱۵۷ قم تماس بگیرند و از طریق راهنمایی و مشاوره کارشناسان این طرح فرزند یا فرزندان معنوی خود را انتخاب و حمایت کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: افرادی که قصد دارند در این کار خداپسندانه شرکت کنند می‌تواند عدد ۱ به ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ ارسال کنند یا با استفاده از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به ثبت‌نام در این طرح ملی شرکت کنند.