کشف۷دستگاه خودرو وموتورسیکلت سرقتی و۱۳فقره لوازم داخل خودرو درقم

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ دستگاه انواع خودروی سبک و ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و کشف ۱۳ فقره لوازم داخل خودرو در قم خبرداد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی ” اظهار داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان،جلب رضایت عمومی و به منظور ارتقاء توان عملياتي ،کشف وسایل […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ دستگاه انواع خودروی سبک و ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و کشف ۱۳ فقره لوازم داخل خودرو در قم خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “بهادر اسماعیلی ” اظهار داشت: در راستای مطالبه به حق شهروندان،جلب رضایت عمومی و به منظور ارتقاء توان عملياتي ،کشف وسایل نقلیه مسروقه در دستور کار پلیس قم قرار گرفت.
وی افزود: با پیگیری های مستمر و انجام کار اطلاعاتی و اخذ استعلامات از سامانه شماره گذاری،۲ دستگاه خودرو سبک مسروقه شامل۱دستگاه هیوندا و ۱دستگاه پراید و ۵ موتورسيکلت مسروقه ، شناسایی و کشف شد.همچنین عوامل گشتی در سطح حوزه های استفاظی تعداد ۱۳ فقره اموال سرقتی را کشف و به مالباختگان تحویل شد.
جانشین فرمانده انتظامي استان قم گفت: از همکاری صمیمانه مردم قدردانی و اعلام می کنیم پيشگيري از جرائم، برخورد با سارقان و جلب رضايت عمومي مردم، از اهداف پليس در اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي است كه به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفته است و نیروی انتظامی جایی برای جولان دادن سارقان و مجرمان در شهر قم باقی نخواهد گذاشت.
سرهنگ اسماعیلی افزود: علاوه بر خدمت گذاری شبانه روزی و بی دریغ پلیس،مردم و رانندگان نیز بایستی با شناخت و رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي و پرهيز از تخلفات و همچنین مجهز کردن خودروی خود به تجهیزات ایمنی، زمينه آرامش و آسايش خود و ديگران را فراهم سازند.

کشف کالای قاچاق ۶۵۰میلیونی در قم
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق ۶۵۰میلیون ریالی در قم خبر داد.
سرهنگ”بهادر اسماعیلی”اظهار داشت:در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و همچنین حمایت از تولید داخلی،عوامل پاسگاه کوشک نصرت در حین گشت زنی به یک دستگاه پژو۴۰۵ مشکوک و آن را توقیف کردند.
وی افزود:در بازرسی از داخل و صندوق عقب خودرو مووف تعداد ۱۴۰دستگاه اتو برقی،۷دستگاه چایی ساز و ۱۸۰دست انواع لوازم آشپزخانه که همگی خارجی و قاچاق و با مارکbonito بوده کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان، قاچاق کالا را يکي از مصاديق بارز منکرات اقتصادي دانست که لطمه جدي به پيکره اقتصادي کشور مي زند بنابراین براي کنترل پدیده شوم قاچاق، به مشارکت مردم نياز است و چنانچه همه دستگاه ها و نهادهاي اجتماعي، دولتي و غيردولتي مشارکت مسئولانه و کارکرد صحيح داشته باشند مي توانيم در اين زمينه به موفقیت دست يابيم.