کشف ۵۰ ميلياردي اموال مسروقه در پي انهدام ۴ باند سرقت در قم

فرمانده انتظامي استان از انهدام ۴ باند سرقت و کشف بيش از ۵۰ ميليارد ريال اموال مسروقه در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقيقات پليس آگاهي به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: طي […]

فرمانده انتظامي استان از انهدام ۴ باند سرقت و کشف بيش از ۵۰ ميليارد ريال اموال مسروقه در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقيقات پليس آگاهي به ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: طي ۲ هفته گذشته با تلاش و مجاهدت هاي همکاران در پليس آگاهي استان ۴ باند سرقت خودرو، منزل، کيف قاپي و مغازه در سطح شهرستان قم شناسايي و متلاشي شدند.

وي با بيان اين که اعضاي اين ۴ باند ۱۵ نفر و بين ۲ تا ۱۰ فقره سابقه دارند، گفت: متهمان طي تحقيقات صورت گرفته در مجموع به ۱۰۰ فقره سرقت به ارزش بيش از ۵۰ ميليارد ريال اعتراف کردند بنابراين تلاش بر اين است تا هرچه سريعتر اين اموال شناسايي و تحويل مالباختگان شود.

فرمانده انتظامي استان قم با تاکيد بر اين که تمرکز پليس در سال ۹۷ مبتني بر پيشگيري از جرم، حذف بستر جرم و استمرار کشف اموال مسروقه خواهد بود، اهتمام بيش از پيش نسبت به آموزش شهروندان و همچنين سه ضلع افزايش تلاش ها، بهره گيري از روندهاي اجتماعي و اقتدار را در توفيقات پليس مهم ارزيابي کرد.

سردار مجتبايي با بيان اين که کماکان دقت مردم در حفاظت از اموال شان در اولويت قرار دارد، گفت: پليس با استعداد حرفه اي و تعامل خوب با دستگاه قضائي با جديت هرچه بيشتر براي مقابله با جرايم تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامي استان قم لازمه ايجاد امنيت فراگير را همکاري و احساس مسئوليت دستگاه ها دانست و گفت: يکي از مأموريت هاي پليس مسئول سازي ساير دستگاه هاست که اميدوارم در سال ۹۷ اين مهم گسترش يافته تا از توان جمعي براي کنترل سرقت استفاده و اين هم آوردي منجر به يک امنيت اجتماعي و عمومي در سطح استان شود.