کشف ۴۶۶ کیلوگرم مواد و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۴۶۶ کیلوگرم مواد افیونی در پی انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان البرز مشخص […]

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۴۶۶ کیلوگرم مواد افیونی در پی انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان البرز مشخص شد چندتن از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند با یک دستگاه کامیون، مواد افیونی را از یک استان جنوبی به قم و استان های همجوار منتقل کنند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: سپس طی هماهنگی های قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری کامیون و همچنین خودرو ۲۰۶ قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

وی گفت: سرانجام طی بازرسی از کامیون، ۳۸۰ کيلو گرم ترياک در قالب ۲۳ بسته ،۵۷کيلو و ۹۵۰ گرم حشيش در قالب ۵۰ بسته و ۲۸کيلو و ۲۰۰گرم مرفين در قالب ۲۷ بسته کشف و ۵ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سردار آقاخانی در پایان با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کشور صورت گرفته است، بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم در زمینه پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.