کشف ۱۴۰ لیتر محلول شیشه مایع در بازرسی از یک دستگاه کامیون

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۰ لیتر محلول شیشه مایع و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی بر روی عناصر اصلی تهیه […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۰ لیتر محلول شیشه مایع و دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد با یک دستگاه کامیون محموله مواد افیونی شیشه را از یک استان جنوبی به مرکز کشور منتقل کند، بنابراین با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان مأموران به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام کامیون را شناسایی و برای بازرسی به یگان منتقل کردند.
سردار میرفیضی اضافه کرد: در بازرسی صورت گرفته ۱۴۰ لیتر محلول شیشه مایع که بطرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک در قم
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در قم خبر داد.
سرهنگ “بهادر اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: با تلاش پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم، یک قاچاقی مواد افیونی شناسايي و مشخص شد وی قصد دارد با یک دستگاه کامیونت ایسوزو، محموله مواد مخدر را از یکی از استان های جنوبی با عبور از محور مواصلاتی قم به استان همجوار منتقل کند، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه ضمن هماهنگي قضائي، مأموران به محورهاي مواصلاتي استان اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را پس از شناسایی متوقف و متهم و همدستش را دستگیر کردند.
سرهنگ اسماعیلی گفت: سپس افراد مذکور به همراه خودرو کامیونت به یگان منتقل و در بازرسي به عمل آمده از خودرو ۳۶ کیلو و ۲۰۰ گرم ترياک در قالب ۱۸ بطری کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.