کشف یک تن و ۵۲۰ کیلو برنج احتکار شده در “قم”

فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک تن و ۵۲۰ کیلو برنج احتکار شده در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي كسب خبری مبني بر احتكار برنج در یک منزل مسکونی، کارآگاهان اداره جرایم اقتصادی پلیس آگاهی […]

فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک تن و ۵۲۰ کیلو برنج احتکار شده در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي كسب خبری مبني بر احتكار برنج در یک منزل مسکونی، کارآگاهان اداره جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان به همراه تیم مشترک (سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی ) به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه کارآگاهان در بازديد از اين منزل مسکونی یک تن و ۵۲۰ کیلو برنج احتكار شده كشف و متهم را دستگیر كردند.
سردار آقاخانی ارزش محموله کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان ۳۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال دانست و عنوان کرد: برخورد با محتکران در دستور كار قرار داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر مقررات برخورد لازم صورت مي گيرد.
فرمانده انتظامی استان از شهروندان نیز خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اين خصوص، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.
////////////////////////////

برخی همچنان فریب کلاهبرداران را خورده و پای عابربانک می روند
رئیس پلیس فتا استان قم گفت: کشاندن افراد به پای دستگاه های خودپرداز همچنان یکی از شگردهای رایج در امر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروندان محسوب می شود.
سرهنگ “علی موالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: برقراری تماس های تلفنی مبنی بر برنده شدن در جشنواره و قرعه کشی های مختلف از جمله مواردی است که هموطنان را ترغیب به مراجعه به عابر بانک و تغییر رمز دوم و یا انتقال وجه می کند.
رئیس پلیس فتا استان قم گفت: برای واریز کردن هر وجه به حساب افراد تنها کافی است شماره کارت یا شماره حساب به واریز کننده اعلام شود و نیازی به ارائه رمز دوم یا سایر اطلاعات درج شده روی کارت بانکی نیست.
سرهنگ موالی از شهروندان خواست به درخواست های مشکوک توجه نکرده و پیامک ها و شماره تلفن های مشکوک را به وب سایت پلیس فتا گزارش نمایند.