کشف محموله حشیش در لوله پلیکا در محور مواصلاتی قم

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در نتیجه بازرسی از یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی این استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار”سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را از مرزهای جنوب […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در نتیجه بازرسی از یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار”سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را از مرزهای جنوب شرقی در پوشش تره بار به وسیله یک دستگاه خودرو کامیون بنز با عبور از محور مواصلاتی قم به استان تهران منتقل کنند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.
وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی مأموران به محورهای مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری، سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.
سردار میرفیضی افزود: پس از انتقال خودرو به یگان در بازرسی صورت گرفته از داخل بار سیب زمینی، ۸۳ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در داخل ۲۷ عدد لوله پلیکا کشف که در نهایت ۲ نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقام قضائی استان شدند.
فرمانده انتظامی استان قم در پایان با تاکید بر تلاش شبانه روزی پلیس برای تامین نظم و امنیت جامعه، تاکید کرد: مبارزه بی امان با باندهای اصلی وارد کننده مواد افیونی در دستور کار پلیس قم قرار دارد

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در بهمن ماه ۹۹
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان در بهمن ماه ۹۹ خبر داد.

سرهنگ “ولی ترابی” اظهارداشت: کليه مشمولان فارغ التحصيل دانشگاهي داراي برگه آماده به خدمت به تاريخ يکم بهمن ماه۹۹ و مشمولان داراي مدرک تحصيلي ديپلم و زيرديپلم داراي برگه آماده به خدمت به تاريخ سوم بهمن ماه ۱۳۹۹ مي‌بايست راس ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه مورخه مذکور در محل معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم به آدرس(حد فاصل عوارضي “قم-کاشان” و عوارضي “قم-تهران” بعد از اداره راه و شهرسازي-معاونت وظيفه عمومي)مراجعه تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند.
وی ادامه داد: با توجه به عدم ارسال پستي برگه آماده به خدمت و اينکه برگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزشي از طريق دفاترخدمات الکترونيک انتظامي( پليس+۱۰) صادر مي شود، آن دسته از مشمولاني که تا کنون به هردليل موفق به دريافت برگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح نشده اند براي دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي از دفاتر مذکور مراجعه نمايند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: اعزام مشمولان در تاريخ هاي مذکور، براساس طرح فاصله گذاري و انجام کليه تمهيدات بهداشتي و غربالگري در بدو ورود مشمولان به وظيفه عمومي استان و مراکز آموزش انجام مي شود و در صورت مشاهده مشمولي که مشوک به بيماري است از اعزام وي خودداري مي شود،لذا خانواده ها به هيچ عنوان نگران وضعيت سلامتي عزيزان خود نباشند.
سرهنگ ترابی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظيفه عمومي، محروميت هاي اجتماعي را براي آنان در برخواهد داشت.
وی تصریح کرد: تمامي مشمولان مي بايست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبيل برگه آماده به خدمت، برگه واکسيناسيون و برگه معرفي نامه مشمولان به مراکزآموزش نيروهاي مسلح وساير مدارک مورد نياز از روگرفت شناسنامه و کارت ملي را درهنگام مراجعه و اعزام به خدمت همراه داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و يا کانال سازمان در پيام رسان سروش به نشاني sarbazvazifeh@ از آخرين اخبار مطلع شوند