چشم‌انداز درمانگاه کریمه اهل‌بیت(س) تبدیل شدن به دی‌کلینیک است

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تبدیل شدن درمانگاه حرم مطهر بانوی کرامت به دی‌کلینیک را از چشم‌اندزهای این مرکز خدماتی و درمانی دانست و گفت: راه‌اندازی اتاق عمل دارالشفاء یکی از اهداف این درمانگاه است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهدی عباسیان طی […]

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تبدیل شدن درمانگاه حرم مطهر بانوی کرامت به دی‌کلینیک را از چشم‌اندزهای این مرکز خدماتی و درمانی دانست و گفت: راه‌اندازی اتاق عمل دارالشفاء یکی از اهداف این درمانگاه است.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در چشم‌انداز آینده، امیدواریم بتوانیم کلینیک دارالشفاء حرم مطهر را به دی کلینیک تبدیل کنیم و در کنار آن اتاق عمل دارالشفاء را نیز راه‌اندازی کنیم.
وی افزود: با ارتقای درمانگاه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به دی‌کلینیک می‌توانیم بخش جراحی محدود را کلید بزنیم، در حوزه تخصصی؛ عمل‌های سرپایی که نیاز به بستری ندارد را توسعه دهیم و بتوانیم خدمات بیشتر و مؤثرتری به مراجعان و بیماران ارائه کنیم.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات بیمه‌ای داروخانه دارالشفاء اشاره کرد و ادامه داد: این داروخانه طرف قرارداد با بیمه‌های پایه همچون تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و بیمه سلامت است.
وی با بیان این‌که درمانگاه با بیمه‌های مکمل نیز طرف قرارداد است، خاطرنشان کرد: قراردادهای بیمه‌ای براساس نیاز جامعه هدف و مراجعه‌کنندگان منعقد می‌شود.
عباسیان گفت: با بیمه آسیا با توجه به این‌که بیمه مکمل طلاب و خانواده‌های آنها است قرارداد داریم و همین‌طور با بیمه مکمل کوثر نیز که مربوط به پرسنل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) است نیز قرارداد بسته‌ایم.
وی با بیان این‌که داروخانه درمانگاه حرم مطهر با بیمه‌های مکمل دانا، صدا و سیما و بانک‌های ملت، ملی، سپه و تجارت طرف قرارداد است، افزود: امکان انعقاد قرارداد با بیمه های مکمل دیگر جهت ارائه خدمات به بیماران و مراجعه‌کنندگان، نیز بنا به نیاز فراهم است.
گفتنی است، درالشفاء کریمه اهل‌بیت(س) در بخش‌های عمومی و تخصصی شامل داخلی، اطفال، پوست و مو، مغز و اعصاب، زنان و زایمان و چشم پزشکی و واحدهای رادیولوژی، دندانپزشکی، داروخانه، تزریقات و غیره به زائران و مجاوران خدمات ارائه می‌کند.