پایان گروگانگیری دلهره آور بدون هیچ تلفات ودستگیری مجرم درقم

حادثه گروگانگیری امروز در قم با تدبیر و فعالیت گسترده پلیس به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از ایسنا/خبر گروگانگیری امروز در قم به یکی از مهمترین خبرهای حوادث در سطح کشور بدل شد. جایی که یکی از اشرار با گروگان گرفتن جمعی از مردم در یک اتوبوس شهری رویای […]

حادثه گروگانگیری امروز در قم با تدبیر و فعالیت گسترده پلیس به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از ایسنا/خبر گروگانگیری امروز در قم به یکی از مهمترین خبرهای حوادث در سطح کشور بدل شد. جایی که یکی از اشرار با گروگان گرفتن جمعی از مردم در یک اتوبوس شهری رویای تحقق آرزوی هالیوودی خود را کرده بود که با هوشیاری تیم امنیتی و انتظامی قم، پایان بدی را برای خود رقم زد.

در همین زمینه سردار سیدمحمود میرفیضی امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به حادثه گروگانگیری فرد متهم به قتل در اتوبوس شهری در شهرک فاطمیه قم اظهار کرد: نزدیک ظهر اطلاع یافتیم که در یک اتوبوس توسط یک فرد متهم به قتل تعدادی از مردم به گروگان گرفته شده اند و گروگانگیر مطالباتی از جمله آزادی چندتن از زندانیان متهم به قتل دارد.

وی ادامه داد: این فرد که یکی از اراذل و اوباش سابقه دار استان است و قبلا هم دستگیر شده بود، اخیرا هم به اتهام قتل تحت تعقیب بود و با توجه به اینکه دو نفر از برادرانش دستگیر شده بودند اقدام به این کار کرده بود.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: پلیس با تاکید بر حفظ جان گروگان ها و سعه صدر با اقداماتی که انجام داد هم گروگانگیر دستگیر شد و هم افراد داخل اتوبوس سالم آزاد شدند.

وی گفت: این گروگانگیر تحت تعقیب درخواست داشت که افراد دستگیرشده آزاد شوند که با هوشیاری پلیس و عملیاتی که انجام شد این فرد دستگیر و گروگان ها آزاد شدند.

سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران‌ با اشاره به جزئیات حادثه گروگانگیری یک فرد متهم به قتل در یک اتوبوس شهری در شهرک فاطمیه قم اظهار داشت: فردی که تحت تعقیب پلیس بود در داخل یک اتوبوس شناسایی شد و پس از اینکه متوجه تحرکات پلیس شد با گروگانگیری اندکی از افرادی که داخل اتوبوس بودند خود را به پلیس تسلیم نکرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه متهم به قتل پس از تعقیب پلیس در یک اتوبوس پناه گرفت که این اتوبوس به محاصره پلیس در آمد. قاتل مسلح به سلاح گرم ۱۰ نفر از مسافران اتوبوس درون شهری را به گروگان گرفت.

وی با بیان اینکه این حادثه در انتهای بلوار بعثت شهرک فاطمیه قم روی داده که نیروهای انتظامی و امنیتی هم اکنون در محل حادثه حضور دارند، ادامه داد: گروگان‌گیر که ظاهرا متهم به قتل برادر زن خود است خواستار آزادی تعدادی از اقوام خود از زندان شده بود.