پایانه خرمشهر(شاه جمال) مکان مناسبی برای مسافران

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: اتوبوس‌ها در سه لاین زیر پل عابر پیاده مسافر مقابل امامزاده شاه جمال سوار می‌کنند که این بسیار خطرناک بوده درحالی‌که در پایانه خرمشهر مکان مناسبی برای مسافران برای شرایط مختلف جوی طراحی‌شده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از شهرنیوز، رضا پوریافر با اشاره […]

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: اتوبوس‌ها در سه لاین زیر پل عابر پیاده مسافر مقابل امامزاده شاه جمال سوار می‌کنند که این بسیار خطرناک بوده درحالی‌که در پایانه خرمشهر مکان مناسبی برای مسافران برای شرایط مختلف جوی طراحی‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از شهرنیوز، رضا پوریافر با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی پایانه خرمشهر، اظهار داشت: اتوبوس‌ها در سه لاین زیر پل عابر پیاده مسافر مقابل امامزاده شاه جمال سوار می‌کنند که این بسیار خطرناک بوده درحالی‌که در پایانه خرمشهر مکان مناسبی برای مسافران برای شرایط مختلف جوی طراحی‌شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: در همین راستا طرحی به کمیسیون کمیته فنی شورای ترافیک استان ارائه‌شده که تصویب و به شورای هماهنگی ترافیک ارجاع داده شد که بر مبنای این طرح  اتوبوس‌ها از بالا وارد پایانه شده و مسافر به‌محض پیاده شدن از اتوبوس باوجود ایستگاه تاکسی و وسیله نقلیه عمومی وارد محدوده شهری شود که متأسفانه شورای ترافیک با آن مخالفت کرد.

پوریافر علت درخواست جابه‌جایی پایانه را مطرح کرد و یادآور شد: نگاهی که در مخالفت با این امر وجود دارد استفاده بهتر از ظرفیت زائرسرا است درحالیکه معتقدیم مسئله ایمنی جان مردم اهمیت بیشتری دارد.

وی تنها راهکار این مسئله را تحویل کشتارگاه به سازمان پایانه‌ها دانست و مطرح کرد: باوجود طرح انتقال کشتارگاه به بیرون شهر می‌توانیم این مکان را نیز به پایانه تبدیل کرده و ظرفیت زائرسرا را تقویت کنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تأکید کرد: با تبدیل کشتارگاه به پایانه سه ظرفیت امامزاده شاه جمال، زائرسرا و پایانه می‌تواند مکمل یکدیگر قرارگرفته و جایگزین مجتمع‌های بین‌راهی که مشکلاتی داشته باشند.