پارک ۷۲تن چی شد؟تشریح آخرین وضعیت شهربازی ۷۲ تن

معرفت امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی گزارشی از آخرین وضعیت درباره مسائل حقوقی و مالی شهربازی ۷۲ تن ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  شهر نیوز، محمدرضا معرفت درباره وضعیت شهربازی ۷۲ تن اظهار کرد: شهربازی ۷۲ تن از نظر مالکیت برای بنیاد شهید بود که در گذشته نیز […]

معرفت امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی گزارشی از آخرین وضعیت درباره مسائل حقوقی و مالی شهربازی ۷۲ تن ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  شهر نیوز، محمدرضا معرفت درباره وضعیت شهربازی ۷۲ تن اظهار کرد: شهربازی ۷۲ تن از نظر مالکیت برای بنیاد شهید بود که در گذشته نیز آنها این مجموعه را در اختیار پیمانکار گذاشته بودند، اما نوع اقدامات و خدمت‌رسانی آن پیمانکار به مردم جذابیت زیادی نداشت و نتوانست درآمد بر هزینه را ایجاد کند.

وی ادامه داد: اختلافات به وجود آمده بین این مجموعه و پیمانکار موجب تعطیلی شهربازی ۷۲ تن شد و این اتفاق در اذهان مردم و افکار عمومی  خاطره بدی بر جای گذاشت چراکه پتانسیل خوبی برای شهر قم به وجود آورده بود.

معرفت امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: برای راه‌اندازی دوباره شهربازی ۷۲ تن قم برنامه داریم، در حال مذاکره با سرمایه‌گذار هستیم و مطالعات بالادستی و گزارش‌های طرح توجیهی در حال انجام است تا شرایط لازم برای همکاری شهرداری قم و سرمایه‌گذار ایجاد شود.

معرفت با بیان اینکه مشکلات حقوقی، قراردادی و مالی شهربازی ۷۲ تن به اتمام رسیده و این مجموعه به شهرداری قم واگذار شده است، گفت: سعی داریم با جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی این مجموعه اقدامات لازم را انجام دهیم و به شهروندان خدمت‌رسانی کنیم.

وی تاکید کرد: برای راه‌اندازی شهربازی ۷۲ تن ابتدا باید با سرمایه‌گذار قراردادی بسته شود تا بخش خصوصی تجهیزات را تهیه و نصب کند چراکه تجهیزات قبلی که در آنجا وجود داشته، از نظر استاندار از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده است.