واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در قم دو کشته بر جای گذاشت

سرپرست پلیس راهور استان قم از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در استان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسن قیصری” در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعات اولیه […]

سرپرست پلیس راهور استان قم از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در استان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسن قیصری” در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعات اولیه بامداد امروز در ابتدای بلوار آیت الله بروجردی به سمت میدان مرجعیت یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ واژگون که  در این حادثه، ۲ نفر خانم که حدود ۲۵ سال سن داشتند، جان خود را از دست دادند.

به گفته وی عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز، مهمترین علت بروز این حادثه بوده است.

سرپرست پلیس راهور استان، واژگونی و سرعت غیرمجاز را مهمترین علت تصادفات در بلوار آیت الله بروجردی دانست و  خاطرنشان کرد: این بلوار دارای شیب طولی و عرض غیر ایمن است که بایستی هر چه سریعتر اصلاح شود و تا زمانی که مسیر ایمن سازی نشده به طور حتم شاهد چنین حوادث تلخی خواهیم بود.

سرهنگ قیصری تاکید کرد: نصب و راه اندازی دوربین های سطح تخلف در این محور ضروری است که دستگاه های متولی باید در این زمینه اقدام جدی تری صورت دهند.

/////////////////////////////////

کشف حدود ۵۵ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف حدود ۵۵ کیلوگرم تریاک در استان، از دستگيري ۲ متهم در این رابطه خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد فردي قصد دارد مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک را با يک دستگاه سواری “پراید” از یکی از استان های جنوبی به مقصد یکی از استان های شمالی منتقل و از استان قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسايي، توقيف و ۲ نفر متهم در این خصوص نیز دستگير شد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسي از خودروی موصوف، مقدار ۵۴ کيلو و ۸۰۰ گرم مواد افیونی از نوع ترياک کشف و متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.