همزمان با ماه مبارک رمضان؛فراخوان سراسری شعر «همدلانه» منتشر شد

فراخوان جشنواره سراسری شعر «همدلانه» با موضوع همدلی و ایثار در سه بخش منتشر شد. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، این فراخوان در سه بخش با محوریت: پاسداشت همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان، قدردانی از مدافعان سلامت و کادر درمانی و سپاسگزاری از […]

فراخوان جشنواره سراسری شعر «همدلانه» با موضوع همدلی و ایثار در سه بخش منتشر شد.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، این فراخوان در سه بخش با محوریت: پاسداشت همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان، قدردانی از مدافعان سلامت و کادر درمانی و سپاسگزاری از اقدامات گروه‌های جهادی و مردمی منتشر شده‌است.

در هر بخش سه جایزه ده میلیون ریالی به برگزیدگان اهداء خواهند شد.

علاقمندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱ هجری قمری سروده‌های خود را در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام به شناسه‌ی @hamdelane99 ارسال نمایند.

حوزه هنری استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و صدا و سیمای مرکز قم برگزارکنندگان این فراخوان شعر هستند.

برگزیدگان فراخوان شعر «شهر مقدس قم» شناخته شدند

با داوری ۱۸۰ اثر رسیده به دبیرخانه فراخوان شعر شهر مقدس قم، ۱۰ برگزیده این فراخوان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان قم، این فراخوان در پی برخی ناملایمات و برخوردهای غیرمنصفانه در پی شیوع و گسترش ویروس کرونا در شهر قم، منتشر شد. داوری آثار رسیده در دو مرحله با حضور ۵ داور و به صورت مجازی انجام شد و شهره انجم‌شعاع، مهدی جهاندار، میثم داودی، اعظم سعادتمند، علی سلیمیان، سید رضا شرافت، فاطمه عارف‌نژاد، فرزانه قربانی، سید جواد میرصفی و عباس همتی برگزیدگان نهایی این فراخوان شعر لقب گرفتند.

اشعار برگزیده و آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری، به مرور در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف از جمله کانال و صفحات واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم در پیام‌رسان‌های ایتا، تلگرام و اینستاگرام به نشانی @adabiatqom  منتشر خواهد شد.

این فراخوان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و حوزه هنری قم منتشر شد.