نصب «برنامه ثبت پرسشنامه انتخابات» روند ثبت‌نام را تسریع می‌کند

روابط عمومی فرمانداری قم اعلام کرد: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با نصب «برنامه ثبت پرسشنامه انتخابات، ویژه تلفن همراه» می‌توانند روند ثبت‌نام خود را در محل فرمانداری تسریع کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،بر اساس این گزارش، داوطلبان می‌توانند به تارنمای وزارت کشور به نشانی اینترنتی   http://www.moi.ir  مراجعه کنند و «برنامه ثبت […]

روابط عمومی فرمانداری قم اعلام کرد: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با نصب «برنامه ثبت پرسشنامه انتخابات، ویژه تلفن همراه» می‌توانند روند ثبت‌نام خود را در محل فرمانداری تسریع کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،بر اساس این گزارش، داوطلبان می‌توانند به تارنمای وزارت کشور به نشانی اینترنتی   http://www.moi.ir  مراجعه کنند و «برنامه ثبت پرسشنامه انتخابات، ویژه تلفن همراه» که در سمت راست پایین صفحه نخست این تارنما قرار دارد را، بر روی تلفن همراه خود نصب و اطلاعات خود را از این طریق وارد و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام را نیز از این طریق بارگذاری نمایند.
انجام این کار از سوی داوطلبان اجباری نیست؛ ولی اگر داوطلبان این کار را انجام دهند، یک کد رهگیری برای آنها ارسال می‌شود و با داشتن این کد رهگیری، فرایند ثبت نام آنها در فرمانداری در کوتاه ترین زمان انجام و این موضوع موجب تسریع در فرایند ثبت نام آنها می شود.