نشست مدیرمخابرات منطقه قم بامدیرکل ارتباطات واموربین الملل شرکت مخابرات ایران

دیدار صمیمانه مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم و کارشناسان روابط عمومی این منطقه با مهندس بیدخام و هیئت همراه در مخابرات منطقه قم انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی مخابرات منطقه قم در این دیدار که با حضور مهندس حاج عینی و مهندس بیدخام و روسای […]

دیدار صمیمانه مهندس حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم و کارشناسان روابط عمومی این منطقه با مهندس بیدخام و هیئت همراه در مخابرات منطقه قم انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی مخابرات منطقه قم در این دیدار که با حضور مهندس حاج عینی و مهندس بیدخام و روسای ادارات روابط عمومی شرکت مخابرات ایران انجام شد عملکرد روابط عمومی مخابرات منطقه قم در شاخص های ده گانه راهبرد مورد بررسی قرار گرفت . در این دیدار گزارشی از فرآیند عملکرد یکساله روابط عمومی مخابرات منطقه قم در سال ۱۳۹۹ و همچنین راه کارهای پیشرفت ارتباطات بین مشتریان و مخابرات در چشم انداز سال ۱۴۰۰ مورد نقد و بررسی قرار گرفت .
در ادامه این نشست مهندس بیدخام دو اولویت کاری روابط عمومی شرکت مخابرات ایران را مستند سازی و اطلاع رسانی عنوان کرد و افزود تمامی روابط عمومی های مناطق مخابراتی سراسر کشور باید در سال ۱۴۰۰ در این موارد اهتمام جدی بنمایند.
در این دیدار صمیمانه آقای عزیزاللهی مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه قم نیز با اشاره به کمبودها و مشکلاتی که در روابط عمومی ها وجود دارد نقش مدیران مناطق را در حمایت از روابط عمومی ها حیاتی عنوان کردو افزود: روابط عمومی مخابرات منطقه قم ، تمام توان خودرا جهت پیشبرد اهداف شرکت مخابرات ایران انجام خواهد داد.

 

برگزاری جلسه مدیران و نمایندگان شرکت خدمات اول مخابرات
جلسه مدیران و نمایندگان شرکت خدمات اول مخابرات جهت بررسی مسائل و مشکلات اجرایی و تکمیل طرح طبقه بندی مشاغل و کارشناسان حرفه ای بصورت همزمان در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه قم روز چهارشنبه مورخ ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۰ جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگان شرکت خدمات اول (TCT) در سالن کنفرانس مخابرات منطقه قم برگزار شد .
در این جلسه مسوولین به بررسی مشکلات و مسائل اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و کارشناسان حرفه ای که با سابقه کاری بالا در مخابرات مشغول به کار هستند پرداخته شد.
شایان ذکر است مدیران و نمایندگان شرکت خدمات اول در پی راهی جهت بهتر شدن وضعیت حقوقی و رفاهی کارگران زحمت کش در شرکت و رضایتمندی و ارتقاء سطح کیفیت کار آنان هستند.