لغو برنامه‌ها وتعطیلی کلیه مراکز فرهنگی وبه علت شیوع بیماری‌های واگیردار

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از لغو برنامه‌های فرهنگی و تعطیلی مراکز فرهنگی به علت پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار به ویژه کروناویروس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، ابوالقاسم مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با اعلام این خبر افزود: به دنبال شیوع بیماری‌های واگیردار در شهر […]

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از لغو برنامه‌های فرهنگی و تعطیلی مراکز فرهنگی به علت پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار به ویژه کروناویروس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، ابوالقاسم مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با اعلام این خبر افزود: به دنبال شیوع بیماری‌های واگیردار در شهر قم و بنا بر دستورالعمل‌های بهداشتی هیچ یک از برنامه‌های سازمان در سطح شهر قم برگزار نخواهد شد.

وی ضمن اشاره به دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص عدم تجمع شهروندان ادامه داد: تمامی مسابقات ورزشی، جشنواره‌های فرهنگی، رویدادهای شهری در حوزه فرهنگ و هنر و برنامه‌های روزانه فرهنگ‌سراها که با مشارکت، محوریت و نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم انجام می‌گرفت با هدف حفظ سلامت شهروندان و کنترل شیوع بیماری لغو شده است.

مقیمی توجه به اطلاعیه‌های بهداشتی و رعایت آن توسط شهروندان را یادآور شد و افزود: با اشاره به اهمیت آموزش شهروندی در خصوص پیشگیری و اطلاع شهروندان، با هماهنگی‌های انجام شده و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قم، اطلاعیه‌ها و بروشورهای آموزشی تهیه و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی زمان پایان محدودیت‌های برگزاری برنامه‌های فرهنگی را بازگشت به شرایط عادی اعلام کرد و گفت: حفظ سلامت شهروندان از دغدغه‌های اصلی مجموعه شهرداری قم بوده و تمام تلاش خادمان شهر برای تحقق این موضوع به کار گرفته شده است.