قمی‌ها حدود۱۵/۳میلیارد تومان صدقه و۸/۸ میلیاردتومان زکات پرداخت کردند

صدقات قمی‌ها به کمیته امداد این استان در سال ۹۹ بیش از ۱۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان و زکات آنها هشت میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان بوده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره […]

صدقات قمی‌ها به کمیته امداد این استان در سال ۹۹ بیش از ۱۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومان و زکات آنها هشت میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه یکی از سال‌های سخت اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران را پشت سر گذاشتیم گفت: مردم نیکوکار قم با صدقات ۱۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون تومانی خود ثابت کردند همیشه به فکر ایتام و محرومان جامعه هستند.
وی رشد ۲۲ درصدی صدقات مردم در شرایط خاص کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها را نشان از اعتماد مردم به این نهاد دانست و گفت: مجموعه امدادگران این نهاد در استان قم، قدردان چنین مردم شریف و سخاوتمندی هستیم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم پرداخت هشت میلیارد و ۷۶۶ میلیون تومان زکات توسط مؤدیان زکات در سال گذشته را خاطرنشان و اظهار کرد: کمک‌های مردم به این نهاد بر اساس نیت‌های آن‌ها در زمینه‌های معیشت، مسکن، درمان، ازدواج و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.
وی ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان برای شرکت در مرحله سوم پویش ایران همدل گفت: روش‌های مشارکت در شرایط کنونی از طریق کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* و کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ بانک ملی است.
انتهای پیام/