فرمانده انتظامي استان قم:مردم قدردان جانبازان و ايثارگران هستند

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که کسي نمي تواند زحمات جانبازان را جبران کند، گفت: جانبازان و رزمندگان با خدا معامله کرده و مردم قدردان آن ها هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در ديدار مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم، […]

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اين که کسي نمي تواند زحمات جانبازان را جبران کند، گفت: جانبازان و رزمندگان با خدا معامله کرده و مردم قدردان آن ها هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در ديدار مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم، ضمن تسليت ايام محرم الحرام، اظهارداشت:ایثارگران یا به شهادت رسيده و یا جانباز می‌شوند و با صبر، مقاومت و عهد شناسی خود را تکرار می‌کنند .

وي گفت: ما نيز بايد عهدشناسی خود را نشان داده که همانا خدمتگزاری به جانبازان ميهن اسلامي است.

فرمانده انتظامي استان قم افزود: کسانی که در عهد با خدا در کسوت شهادت، جانبازی و دفاع از ارزش ها هستند در قم بيش از ساير استان هاست و ان شاءالله بتوانيم قدرشناس این نعمت باشيم.

سردار مجتبايي با بيان اين که جانبازان مجموعه اي از مشکلات جسماني را تحمل مي کنند و کسي نمي تواند زحمات شان را جبران کند، تصريح کرد:جانبازان و رزمندگان با خدا معامله کرده و مردم همواره بايد قدردان آن ها باشند.

سردار هاشمي مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم نيز طي سخناني گفت: در قم هماهنگی‌های خیلی خوبی از دوستان ناجا مشاهده و امنیت را در همه استان لمس می کنیم.

وي گفت:فرمانده انتظامي استان قم سهم بسزایی در هدایت مجموعه پليس استان داشته که از همه زحمات قدرداني مي کنم.

مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم با اشاره به اينکه تمامي جانبازان نيروهاي مسلح فرزندان اين نظام اسلامي هستند که براي حفظ ارزش ها از خود گذشتند، افزود: جانبازان علي رغم قرار داشتن در شرايط سخت جسماني اما همواره صبور و بردبار هستند.

کشف ۸۲۸ کيلوگرم ترياک در قم

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف ۸۲۸ کيلوگرم ترياک در قم خبر داد.

سرهنگ “غلام عباس بُلفکه” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پی کسب خبري مبني بر اين که فردي قصد دارد از يک استان جنوبي با يک دستگاه کامیون کشنده مقدار قابل توجهي مواد مخدر را به تهران منتقل و از حوزه استحفاظي استان قم عبور کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

به گفته وي در ادامه ضمن هماهنگی هاي قضائی، سه اکیپ عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای مواصلاتي استان اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم بيان کرد: سرانجام خودرو مذکور شناسايي و به همراه راننده به مقر پليس منتقل شد.

سرهنگ بلفکه گفت: سرانجام در بازرسی تخصصی در انتهای تانکر ۸۲۸ کیلوگرم تریاک در قالب ۷۹ بسته کشف و متهم به همراه پرونده تشکیل شده براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.