غرب‌زده‌ها در اعتماد به آمریکا، متضرر می‌شوند

فرماندار قم گفت: غرب‌زده‌ها در اعتماد به آمریکا، متضرر می‌شوند.هیمنه پوشالی امریکا بارها توسط دلیرمردان ایران اسلامی شکسته شده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مرتضی حیدری در نشست آگاه سازی سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آمادگاه سلاح و مهمات شهید فراشاهی«منظریه»قم در جمع فرماندهان،افسران، پرسنل و سربازان این مرکز نظامی اظهار داشت: در ایام فاطمیه […]

فرماندار قم گفت: غرب‌زده‌ها در اعتماد به آمریکا، متضرر می‌شوند.هیمنه پوشالی امریکا بارها توسط دلیرمردان ایران اسلامی شکسته شده است.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،مرتضی حیدری در نشست آگاه سازی سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی آمادگاه سلاح و مهمات شهید فراشاهی«منظریه»قم در جمع فرماندهان،افسران، پرسنل و سربازان این مرکز نظامی اظهار داشت: در ایام فاطمیه به سرمی‌بریم، ایشان شاخص مهمی در حمایت از ولایت است و امیدواریم در این مسیر استوار بمانیم.
فرماندار قم افزود: وضعیت کشور ما نیز تابع این مسائل است، در دنیا به برکت انقلاب راه جدیدی برای امت مسلمان و بشیریت باز شد که برگرفته از وحی و سیره اهل بیت(ع) است.
وی تصریح کرد: در وحی و سیره اهل بیت(ع) تبعیت از فرامین الهی و پرهیز از ظلم مورد تاکید است و ما براین اساس باید در خدمت به بشریت قرار بگیریم و با نفی هر گونه ستم و ظلم و برقراری عدالت در مسیر انقلاب اسلامی گام برداریم.
حیدری بیان کرد: این مسیر از ۱۴۰۰ سال قبل ادامه یافت تا ۴۰ سال پیش این انقلاب به دست سلاله پیامبر(ص) به ثمر نشست و نظام جمهوری اسلامی مستقر شد، آنچه از انقلاب الهام می گیریم نفی ظلم و ستم است و برای برقراری ظلم اولین مساله آگاهی است.
وی خاطرنشان کرد: زیربنای ظلم، جهل است و هر جا آگاهی باشد ظلم کمتر است، این را از قرآن یاد گرفته‌ایم، میزان آگاهی سازی مردم نسبت به قبل از انقلاب بسیار گسترده تر شده و سواد آموزی و توسعه زیرساختها و علم و فناوری شکل گرفت که به معنای توسعه آگاهی بخشی است.
فرماندار قم گفت: هر چه آگاهی بیشتر شود توقعات بیشتر می‌شود و در رژیم سابق برای اینکه توقعات مردم زیاد نشود و امکانات بیشتری در اختیار مردم قرار نگیرد از گسترش آگاهی جلوگیری می‌شد.
وی افزود: در زمان انقلاب عدالت گسترش یافت، اما متاسفانه در این برهه نیز انسان‌های شیطان پرست و خائن و بی وجدان نیز بوده‌اند و عدهای با رفتار ناشایست و سواستفاده از فرصت‌ها، چهره نظام را مخدوش کردند و چهره غیر الهی خود را نشان دادند.
حیدری بیان کرد: بازتاب انقلاب در سطح دنیا وسیع‌تر از داخل کشور شده است و شبکه‌های ضد انقلاب تبلیغات وسیعی علیه ما در پیش گرفته اند.
وی تصریح کرد: تحریم بدترین ظلم است و آمریکا که خود را قدرت برتر اقتصادی جهان می‌داند چنین ظلمی را در حق ما رواداشت و روابط را براساس منافع خود تعریف کرد.
فرماندار قم عنوان کرد: عناصر ضد انقلاب به دنبال بدبین کردن مردم از نظام هستند و اسرائیل درصدد از هم پاشیدن این کشور بوده و هست، در این میان غرب‌زده‌ها در اعتماد به آمریکا، متضرر می‌شوند.
وی گفت: هیمنه پوشالی امریکا بارها توسط دلیرمردان ایران اسلامی شکسته شده است و این روزها در کنگره آمریکا با ان همه ادعای قدرت امنیتی برتر، شاهد حضور ارازل و اوباش هستیم.
فرماندار قم تصریح کرد: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد، اما عزت ما بالاتر از این است و طول نمی‌کشد با تکیه بر توان خودمان، جرثومه‌های فساد را که با آبروی نظام بازی می کنند به خاک ذلت می‌نشانیم.