عزت و اقتدار امروز مدیون روحیه بسیجی است

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در دیدار با بسیجیان روحانی ایثارگر و فرماندهان بسیج ادارات استان قم گفت: روحیه ایثار، عزتمندی و ولایت مداری، شجاعت، ایمان و اراده های استوار روحیه بسیجی است که از دوارن دفاع مقدس تاکنون در همه عرصه خوش درخشیده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار سید جواد هاشمی […]

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در دیدار با بسیجیان روحانی ایثارگر و فرماندهان بسیج ادارات استان قم گفت: روحیه ایثار، عزتمندی و ولایت مداری، شجاعت، ایمان و اراده های استوار روحیه بسیجی است که از دوارن دفاع مقدس تاکنون در همه عرصه خوش درخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار سید جواد هاشمی ضمن گرامی داشت هفته بسیج افزود: روحیه بسیجی موجب اتحاد، انسجام، همدلی برای تقویت اراده ها در ادامه مسیر پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: شعار بسیجی “هیات من الذله” است یعنی تلاش برای حفظ عزت، امنیت و استقلال در برابر استکبار ، منافقان و خودفروختگان، حزب بسیج حزب الله است و رمز حرکت آن پیروی از ولایت فقیه می باشد. 

وی اضافه کرد: اثرات و برکات روحیه بسیجی سبب شده تا دشمنان به شدت با بسیج و بسیجی عناد ورزیده چرا که بسیجیان مانع رسیدن دشمنان به مقاصد شوم شان هستند.

وی تاکید کرد: چهل سال است که دشمنان پشت مرزهای ایران اسلامی زمین گیر شده اند بلکه با گسترش روحیه بسیجی  و انقلاب های مردمی در سایر کشورهای منطقه دشمنان اسلام مجبور به عقب نشینی هستند.

سردار هاشمی اذعان داشت: بسیجی نیروی با بصیرتی است که زمانی در جبهه های حق علیه باطل و امروز در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی، جهادی و دینی خوش درخشیده و حضور موثری از خود بر جای گذاشته است.

وی عنوان کرد: روحانیون بسیجی در این عرصه نقش برجسته تری را ایفا کرده اند، روحانیون ایثارگر همواره در خط مقدم مقابله با دشمنان و درمسیر روشنگری و ترویج ارزشهای دینی قرار داشته اند.

وی تاکید کرد: بسیج از پشتوانه فرهنگ دینی و پایگاه و جایگاه مردمی برخوردار است نیروهای ارزشی و دلسوزی که دغدغه دین دارند و همواره در برابر دشمنان قدم برافراشته و آماده ایثار هستند و به برکت حضور این نیروها دسیسه های دشمنان طی چهار دهه در نظام اسلامی و با وجود تمام سرمایه های مادی مستکبران ، بی تاثیر و شکست خورده مانده است.

در پایان این مراسم از روحانیون بسیجی ایثارگر تجلیل صورت گرفت