طرح مشترک اوقاف و امور خیریه قم با کمیته امداد(شمیم خدمت) در قم اجرا شد

کمیته امداد استان قم در طرح مشترکی با اوقاف و امور خیریه استان با عنوان شمیم خدمت، سطح معیشت و اشتغال و توانمندسازی طلاب، خادمین امامزاده ها و مددجویان کمیته امداد را بالا می برند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم […]

کمیته امداد استان قم در طرح مشترکی با اوقاف و امور خیریه استان با عنوان شمیم خدمت، سطح معیشت و اشتغال و توانمندسازی طلاب، خادمین امامزاده ها و مددجویان کمیته امداد را بالا می برند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف همکاری مشترک این نهاد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برای ارتقاء سطح معیشت و اشتغال مددجویان کمیته امداد، طلاب و خادمین امامزاده های استان و توانمندسازی آنها در استان قم اجرا می شود.
وی پشتیبانی از تولید را وظیفه همه مسئولان کشور دانست و افزود: راهبرد کمیته امداد استان قم برای اجرای این طرح، آسان سازی و سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان و حمایت و راهبری آنها تا فروش محصولات و کسب سود برای آنها است.
میرشکار لزوم احیا و بهره برداری از اراضی و اماکن موقوفه را به عنوان یکی از موانع کمبود فضای آموزشی و کارگاهی عنوان و تصریح کرد: از این اماکن برای ایجاد مجتمع های کارگاهی، گلخانه ای و خدماتی رفاهی می توان بهره برد که در این طرح از تعهدات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است.
وی بهره گیری از ظرفیت های خیران و تعامل با نهادهای استان را برای پیشبرد طرح ضروری برشمرد و تأکید کرد: یکی از مهمترین اهداف طرح شمیم خدمت را ساماندهی خدمات رسانی این دو نهاد و جلوگیری از موازی کاری آنها در ارائه خدمت به جامعه هدف این طرح است.