طرح عملیاتی قدر با دستگيري ۱۲ سارق و کشف ۵۵ فقره سرقت در قم

جانشين فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح عملیاتی قدر با دستگيري ۱۲ سارق موتورسیکلت و خودرو و کشف ۵۵ فقره سرقت در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “صياد درويشي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در اجرای طرح های پاکسازی مناطق جرم خیز در سطح استان، […]

جانشين فرمانده انتظامي استان از اجراي طرح عملیاتی قدر با دستگيري ۱۲ سارق موتورسیکلت و خودرو و کشف ۵۵ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “صياد درويشي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: در اجرای طرح های پاکسازی مناطق جرم خیز در سطح استان، طرح عملیاتی قدر در حوزه کلانتری ۱۴ و ۲۰ با حضور پلیس های تخصصی آگاهی، مواد مخدر و با استفاده از ظرفیت فرماندهي انتظامي شهرستان انجام که بیش از ۴۰ مورد حکم ورود به منزل انجام و ۸۳ نفر نيز دستگیر شدند.

وي گفت: از دستگيرشدگان ۱۰ نفر از کسانی که اقدام به ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت مي کردند و همچنين ۱۲ نفر سارق موتورسیکلت، خودرو و قطعات خودرو دستگير و ۵۵ فقره سرقت کشف شده همچنين ۱۰ نفر خرده فروش مواد مخدر نيز دستگیر و ۴ کیلوگرم انواع مواد افيوني کشف شد.

سرهنگ درويشي با بيان اين که پليس قم طرح هاي عملياتي را با جدیت و به صورت مستمر در سطح استان انجام مي دهد، اظهارداشت: هدف ما دستگیری و مقابله با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی به ویژه اراذل و اوباش ، توزیع کنندگان مواد مخدر و سارقان خواهد بود.

جانشين فرمانده انتظامي استان قم تاکيد کرد: هیچ خط قرمزی را در مقابل برهم زنندگان نظم عمومی نپذيرفته و با تمامی ناهنجاری ها با جدیت مقابله خواهيم کرد.