ضدعفونی بوستان‌ها و معابر شهر با همکاری سازمان پارک‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از فعالیت شبانه ٣ دستگاه سم‌پاش ویژه برای ضدعفونی فضاهای شهری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا و تصمیمات اتخاذشده در سطح […]

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از فعالیت شبانه ٣ دستگاه سم‌پاش ویژه برای ضدعفونی فضاهای شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا و تصمیمات اتخاذشده در سطح استان در راستای محدودسازی تجمعات مردم، اظهار کرد: در این راستا اقداماتی در مجموعه سازمان پارک‌ها و فضای سبز اجرایی شد که مهم‌ترین آنها مدیریت فضاهای سبز شهر بود که از قبل از آغاز سال جدید و همچنین در ایام نوروز در این خصوص اقداماتی به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ضدعفونی کامل عرصه‌های فضای سبز شامل نیمکت‌ها، وسایل بازی، وسایل حرکت‌درمانی، سرویس‌های بهداشتی و… گفت: پس از اعلام ممنوعیت فعالیت اصناف و تعطیلی بوستان‌ها، سازمان اقدام به تعطیلی سرویس‌های بهداشتی و محدودسازی دسترسی به بوستان‌ها، زمین‌های بازی و وسایل حرکت‌درمانی کرد.

جوادیان بیان کرد: تا کنون مشارکت کاملی از سوی نیروهای سازمان با معاونت خدمات شهری در راستای ضدعفونی فضاهای شهری صورت گرفت و سه دستگاه سم‌پاش توربولاینر هر شب در اختیار قرار گرفت تا ضدعفونی معابر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه سازمان پارک‌ها بین ٢۵ تا ٣۵ نیروی کارگر مجهز به تجهیزات ضدعفونی دستی را مامور ضدعفونی معابر، خودپردازها، اصناف و… کرده است، گفت: نیروی ویژه نگهداری فضای سبز بهشت معصومه(س) نیز در این ایام تامین شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: ناظرین سازمان نیز در این روزها نسبت به بازدید از عرصه‌های فضای سبز و نظارت عالی اقدام می‌کنند تا مشکلی در نگهداری فضای سبز رخ ندهد.