سه میلیارد و۲۵۰میلیون تومان به حساب فرزندان یتیم ومحسنین قم واریزشد

مدیرکل کمیته امداد استان قم از کمک سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی حامیان به ۲۱۰۰ نفر از فرزندان ایتام و محسنین استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازکمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم خیر و نیکوکار گفت : امسال در طرح پویش […]

مدیرکل کمیته امداد استان قم از کمک سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی حامیان به ۲۱۰۰ نفر از فرزندان ایتام و محسنین استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازکمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم خیر و نیکوکار گفت : امسال در طرح پویش ایران مهربان تا کنون ۲۱۰۰ نفر در استان قم برای حمایت از خانواده ایتام و فرزندان محسنین اعلام آمادگی کردند.
وی خاطرنشان کرد: با همراهی سپاه و بسیج، بنیاد غدیر، صدا و سیمای مرکز قم و اقشار مختلف و در قالب پویش ایران مهربان در ماه مبارک رمضان امسال سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به حساب فرزندان یتیم و محسنین استان قم واریز شد.
میرشکار با اشاره به اینکه هر حامی در این طرح می تواند ماهانه با کمک بیش از ۳۰ هزار تومان و واریز نقدی مستقیم به حساب فرزند معنوی خود در این کار خداپسندانه شرکت کند تصریح کرد: مردم نیکوکار می توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.