سردار آقاخانی فرمانده جدید انتظامی استان قم معرفی شد

سردار عبدالرضا آقاخانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قم معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از باشگاه خبرنگاران، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا، صادقی استاندار، سردار احمدی فرمانده سپاه قم، کاهه دادستان استان قم، نمایندگان بیوت مراجع و مسئولان استانی در تالار مرکزی شهر برگزار شد. […]

سردار عبدالرضا آقاخانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان قم معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از باشگاه خبرنگاران، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا، صادقی استاندار، سردار احمدی فرمانده سپاه قم، کاهه دادستان استان قم، نمایندگان بیوت مراجع و مسئولان استانی در تالار مرکزی شهر برگزار شد.

در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی وظیفه تأمین امنیت به عنوان بالاترین نعمت را بر عهده دارد، عنوان کرد: باید قدردان مردمی باشیم که با وجود مشکلات و تحریم‌ها بعد از ۴۰ سال هنوز دست از انقلاب و آرمان‌های آن برنداشته‌اند و با آنکه کشور بحران‌های فراوانی در شرق و غرب، حتی شمال کشور و ۸ سال جنگ تحمیلی را دیده است مردم همچنان پای انقلاب هستند.

سردار کاظم مجتبایی با بیش از ۶ سال خدمت در استان قم جای خود را به سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قم داد.

حسین اشتری عدم وجود امنیت در برخی کشورهای همسایه را مورد توجه قرار داد و گفت: امنیت حال حاضر کشور قابل‌ مقایسه با کشورهای منطقه نیست و هوشیاری مردم، هدایت‌های رهبر انقلاب، همکاری دستگاه‌های انتظامی و قضایی سبب ایجاد امنیتی مناسب در کشور شده است.