سارق منزل با ۱۸ فقره سابقه کیفری در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق منزل با ۱۸ فقره سابقه کیفری در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی […]

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک سارق منزل با ۱۸ فقره سابقه کیفری در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۲۸ شهرقائم حین گشت زنی های هدفمند، سارق را در حین سرقت یک باب منزل شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اعتراف متهم به سرقت منزل، بیان کرد: نامبرده دارای ۱۸ فقره سابقه کیفری اعم از ۱۰ فقره سابقه سرقت، ۳ فقره سابقه کلاهبرداري، ۳ فقره سابقه مواد مخدر و ۲ فقره سابقه درگيري است.

سردار میرفیضی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی استان به شهروندان توصیه کرد: در صورت خالی گذاشتن محل سکونت، آن را به افراد مطمئن و قابل اعتماد سپرده و نیز به تجهيزات هوشمند و ايمن مجهز و هرگونه تردد افراد مشكوک را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش کنند.

 

///////////////////////

پیام فرمانده انتظامی استان قم در آستانه سالروز رحلت امام خمینی(ره(

فرمانده انتظامی استان قم با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را تسلیت و سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن پیام سردار”سیدمحمود میرفیضی” فرمانده انتظامی استان به این شرح است:

امام خميني (ره) تمام عمرش را براي جلب رضاي خدا صرف كرده بـود و قامتش جز در بـرابـر خالق يكتا ، در مـقابل هيچ قدرتي خـم نشده ، و چشـمانش جز براي او گريه نكرده بـود. سروده هاي عارفانه اش همه حاكي از درد فـراق و بيان عطـش لحظه وصال محبوب بـود.

با گذشت ۲۸ سال از عروج ملکوتی مصلح کبیر قرن و طلایه دار اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر، اندیشه های آرمانی آن بزرگوار نه تنها ملت ایران، بلکه عموم ملل آزاده و مصلح را در برگرفته است.

۱۴ خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه ) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته کنید.

یوم الله ۱۵ خرداد ۴۲ یادآور روزی است که یکی از حرکت های ماندگار مردمی در دفاع از اسلام در ایران شکل گرفت، روزی که به عنوان مبدأ نهضت امام (ره) و تجلی پیوند ناگسستنی توده های عظیم این دیار با ارزش های دینی و انقلابی، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

یادآوری فراق امام (ره) اگرچه دشوار و جانکاه است، اما جلوه ای است از پایمردی و اعتقاد راسخ آحاد جامعه، به خصوص نسل جوان به معارف گران سنگی که پرتو ایمان، غرور، خودباوری و امید را در دل انسانیت معاصر، فروزان کرده است.

۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملی استبداد و استعمار که با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی جاودان دارد و همه ملت شریف ایران واجب است تا با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا تحت لوای فرامین مقام معظم ولایت برای اعتلای این نظام مقدس و سرافراز ایران اسلامی تلاش کنید.

امام‌ خمینی‌، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ ، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌، ملت ایران که‌ از سرچشمه‌ی‌ فیاض وجود ملکوتی‌ ایشان سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن یافته اند، اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملت های‌ دیگر، حتی‌ ملت های‌ غیرمسلمان‌، از تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ عالم جلیل القدر و دانا برای نجات‌ خود در راه آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ بهره جسته اند.

امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) راه آن پیر فرزانه را با صلابت هرچه تمام می پیماید.

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه استان قم تسلیت عرض می کنم.

سرتیپ دوم پاسدار”سیدمحمود میرفیضی” فرمانده انتظامی استان قم