سارقان موبایل قاپ پس از سرقت زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۲ سارق موبایل قاپ بلافاصله پس از سرقت توسط مأموران کلانتری ۲۵ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهارداشت: مأموران کلانتری ۲۵ بلوار ۱۵ خرداد، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، عده ای از مردم را در حال دویدن و تعقیب یک […]

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۲ سارق موبایل قاپ بلافاصله پس از سرقت توسط مأموران کلانتری ۲۵ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهارداشت: مأموران کلانتری ۲۵ بلوار ۱۵ خرداد، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، عده ای از مردم را در حال دویدن و تعقیب یک موتورسوار و همدست موبایل قاپ مشاهده و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه مأموران این کلانتری بلافاصله وارد عمل شده و سارقان را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: متهمان تلفن همراه یک خانم را سرقت کرده بودند که با تلاش های صورت گرفته دستگیر و هم اکنون تحقیقات از آن ها در دست انجام است.
سرهنگ جعفریان از همشریان خواست در صورت مشاهده پرسه زنی و تردد افراد مشکوک، بلافاصله موضوع را از طريق سامانه ۱۱۰ اعلام تا اقدامات لازم صورت گیرد.

کاسه های استيل حاوی تریاک
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ کیلو ۶۰۰ گرم تریاک در نتیجه بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری خبر داد.
سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پی گیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد محموله مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو سواری از استان تهران با عبور از محور مواصلاتی قم به استان فارس منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.
در ادامه مأموران ضمن هماهنگي قضائي، به محور مواصلاتي استان اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی، متوقف و متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ اسماعیلی گفت: سپس نامبرده به همراه خودرو به یگان منتقل و در بازرسي به عمل آمده از خودرو ۱۰ کیلو و ۶۰۰ گرم ترياک جاسازی شده در داخل ۱۱ عدد کاسه استيل کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دستگیری ۱۲۴ قاچاقچی و کشف ۱۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان گفت: با دستگیری ۱۲۴ نفر قاچاقچی، ۱۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی ۲۵ روز گذشته در قم کشف شد.
سردار “سید محمود میرفیضی” اظهارداشت: در راستاي تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و لزوم شناسايي و دستگيري قاچاقچيان، مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم و مأموران یگان تکاوری استان با همکاری کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قم، طی ۲۵ روز گذشته ۱۰۲ دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و توقیف کردند.
وی افزود: طی توقیف و بازرسی از ۹۷ دستگاه خودرو سواري سبک، محموله های قاچاق شامل پارچه، لوازم خانگي، پوشاک، خشکبار و لوازم جانبي موبايل کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: همچنین طی بازرسی از ۵ دستگاه کاميون و اتوبوس، انواع کالاي قاچاق شامل لوازم خانگي و سيگار کشف شد.
سردار میرفیضی با بیان اینکه ۱۲۴ نفر قاچاقچی در مدت مذکور دستگیر شده اند، ارزش اموال مکشوفه قاچاق را بر اساس برآورد کارشناسان ۱۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.