رئیس شورای اسلامی شهر قم:دفن اموات در آرامستان جدیدقم رایگان است

رئیس شورای اسلامی شهر قم از سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومانی برای احداث زیرساخت، جدول، فضای سبز و ساختمان در آرامستان جدید شهر قم خبر داد و گفت: تا دو ماه دفن در آرامستان جدید شهر قم رایگان خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،عبدالله جلالی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان […]

رئیس شورای اسلامی شهر قم از سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومانی برای احداث زیرساخت، جدول، فضای سبز و ساختمان در آرامستان جدید شهر قم خبر داد و گفت: تا دو ماه دفن در آرامستان جدید شهر قم رایگان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،عبدالله جلالی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،  با اشاره به توسعه فضای سبز قم، اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهر عمده اش در ضلع جنوبی قم است و اقدامات گسترده ای در این زمینه در حال صورت گرفتن است.

وی ادامه داد: شهرداری قم موظف به خریداری پساب فاضلاب از تصفیه خانه در بالادست شهر برای فضای سبز است، پساب خروجی از تصفیه خانه از استانداردهای لازم برخوردار است و خریداری این پساب برای فضای سبز می‌تواند که به نفع شهر قم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: چند سال پیش، شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب کرد که آرامستانی در جنوب شهر قم احداث شود و تمام زیرساخت‌ها برای این کار آماده شد، احداث این آرامستان مطالبه مردم پردیسان و منطقه چهار بود و پیگیری‌هایی با دادستانی و سازمان بازرسی برای بهره برداری از این آرامستان داشتیم و مصوبه شورای اسلامی شهر قم، شروع دفن در آرامستان جدید شهر است.

جلالی بهره برداری از آرامستان جدید شهر قم را برای مدیریت حمل و نقل در این شهر ضروری دانست و تصریح کرد: پنج میلیارد تومان برای احداث زیرساخت، جدول، فضای سبز و ساختمان در این آرامستان صرف شده است و آرامستان پاسخگوی نیاز مردم مناطق پیرامون خود است و تا دو ماه دفن در آرامستان جدید شهر قم رایگان خواهد بود.