رئیس حوزه هنری قم : با هنر می‌توان دنیا را فتح کرد  

رئیس حوزه هنری استان قم در دیدار با سرپرستان کارگروه‌های باشگاه «تئاتر تجربه» خاطر نشان کرد: «با هنر می‌توان دنیا را فتح کرد. هنر و دین دو نهاد قدرتمند هستند که با آنها می‌توان دنیا را تسخیر کرد و هنرمندان از قدرت تاثیرگذاری بالایی در جامعه بهره‌مند هستند. خوشبختانه در عرصه هنر در استان قم […]

رئیس حوزه هنری استان قم در دیدار با سرپرستان کارگروه‌های باشگاه «تئاتر تجربه» خاطر نشان کرد: «با هنر می‌توان دنیا را فتح کرد. هنر و دین دو نهاد قدرتمند هستند که با آنها می‌توان دنیا را تسخیر کرد و هنرمندان از قدرت تاثیرگذاری بالایی در جامعه بهره‌مند هستند. خوشبختانه در عرصه هنر در استان قم با ظرفیت‌های بالایی در نیروی انسانی مواجه هستیم.»

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سیدین‌نیا در خصوص شکل‌گیری باشگاه تئاتر تجربه اظهار داشت : «هنرمندان باشگاه و هنرجویان کارگاه اولین تجربه مسیر درستی را انتخاب کرده‌اند، حوزه هنری فضای مناسبی برای تجربه‌اندوزی و فعالیت هنری است. ساختار و فضای حوزه هنری به هنرجویان و هنرمندان علاقمند اجازه کار کردن می‌دهد و فضای آن برای فعالیت هنری مهیاست.»

وی همچنین پس از شنیدن سخنان سرپرستان کارگروه‌های تخصصی باشگاه تئاتر تجربه گفت : «وقتی ساختار و فرایند باشگاه را شنیدم به وجد آمدم. بسیار به سرانجام کار این باشگاه امیدوارم و به نظرم اتفاق بی‌نظیری در حال شکل‌گرفتن ا‌ست.»

در ابتدای این نشست احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم به نحوه شکل‌گیری باشگاه تئاتر تجربه و فرآیند رسیدن به الگوی این باشگاه اشاره کرد و ضمن تشکر از محمدرضا آزاد کارشناس تئاتر حوزه هنری قم، پیگیری و انگیزه هنرجویان کارگاه اولین تجربه و مساعدت‌ها و همراهی‌های حوزه هنری قم را در شکل‌گیری این باشگاه تاثیرگذار دانست.

احمد سلیمانی همچنین از انتشار بولتن (گزارشنامه) داخلی این باشگاه به صورت الکترونیک با موضوع هنرهای نمایشی توسط اعضای این باشگاه در آینده نزدیک خبر داد. گزارشنامه‌ای که علاوه بر اطلاع رسانی فعالیت‌های باشگاه تئاتر تجربه، مطالب تخصصی در حوزه تئاتر را در اختیار علاقمندان قرار خواهدداد.

همچنین در ادامه سرپرستان دوازده کارگروه  تخصصی باشگاه تئاتر تجربه شرحی از فعالیت‌های خود ارائه کردند رئیس حوزه هنری استان قم نظرات و پیشنهادهای خود در ارتباط با هر کارگروها را مطرح کرد.