دیدارسرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم باعضو هیئت رئیسه مجلس

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با حضور در دفتر احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی بودجه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۴۰۰ و مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی استان دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره […]

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با حضور در دفتر احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی بودجه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۴۰۰ و مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با حضور در دفتر احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و درباره مسائل و مشکلات بودجه‌ای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همچنین معضلات کتابخانه‌های عمومی استان قم گفتگو کرد.

در این دیدار، سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت کنونی بودجه‌ای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، خواستار توجه ویژه و جدی‌تر نمایندگان محترم مجلس به حوزه فرهنگ شد و پیشنهاداتی را در این زمینه ارائه کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار در خصوص حل مسائل و مشکلات قانونی و درج پیشنهادات مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور قول مساعد داد.

گفتنی‌ است مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی ماه‌های گذشته، در دیدارها و نشست‌های فراوانی با اعضای کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پیگیر مسائل و مشکلات بودجه‌ای نهاد و تامین منابع پایدار به جزء نیم درصد شهرداری‌ها در بودجه ۱۴۰۰ بودند که در این زمینه قول‌های مساعدی از سوی نمایندگان و کمیسیون‌ها داده شده است.

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیش از ۷ هزار پرسنل در سراسر کشور، متولی اصلی اداره کتابخانه‌های عمومی با بیش از ۳ هزار باب کتابخانه عمومی نهادی است.