دوشنبه ها،روز دیدار مردمی مدیرکل کمیته امداد قم

در سال جدید به منظور رسیدگی بیشتر به مشکلات نیازمندان، ملاقات های مردمی مدیرکل کمیته امداد استان قم در روزهای دوشنبه با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، محمود تلخابی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان قم […]

در سال جدید به منظور رسیدگی بیشتر به مشکلات نیازمندان، ملاقات های مردمی مدیرکل کمیته امداد استان قم در روزهای دوشنبه با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد، محمود تلخابی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان قم با اشاره به ابلاغیه استانداری قم برای تغییر روزهای ملاقات مردمی مدیران استان گفت: مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز که همیشه در دسترس هم استانی های عزیز بوده است، امسال در روزهای دوشنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح با مردم دیدار خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این تغییر پیرو ابلاغیه استانداری و به منظور تکریم ارباب رجوع و مددجویان برنامه ریزی شده است افزود: افراد مراجعه کننده بدون نیاز به وقت قبلی می توانند با مدیرکل کمیته امداد استان دیدار و مشکلات خود را درخصوص درخواست ها و مطالبات خود مطرح کنند.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان قم ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا تصریح کرد: این ملاقات ها برای افرادی پیش بینی شده است که قصد دیدار مستقیم با مدیرکل را دارند و در غیر اینصورت هم استانی های عزیز می توانند بدون مراجعه حضوری از طریق شماره تلفن ۳۶۱۵۷ و نشانی اینترنتی e.emdad.ir درخواستهای خود را پیگیری کنند.