دستگیری عاملان حفاری غیر مجاز توسط پلیس در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۷ حفار غیرمجاز در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ ” مراد حسین جعفریان” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر اظهارداشت : درپی کسب خبری مبنی بر حضور یک باند حفاری غير مجاز در اتوبان “قم-تهران” به قصد کشف اموال […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۷ حفار غیرمجاز در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ ” مراد حسین جعفریان” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر اظهارداشت : درپی کسب خبری مبنی بر حضور یک باند حفاری غير مجاز در اتوبان “قم-تهران” به قصد کشف اموال تاریخی و فرهنگی، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: در ادامه طی عملیاتی، ۷ نفر حین حفاری غیر مجاز یک حلقه چاه ۲۰ متری دستگیر و به همراه آلات و ادوات حفاري شامل یک دستگاه وینچ، یک دستگاه موتور برق، پمپ و مقدار ۲۰متر شلنگ، یک دستگاه شاخکی جهت پیدایش طلا در زیر خاک، یک دوربین تک چشم، یک قبضه چاقو و سیم و کابل، به پاسگاه انتظامی منتقل شدند.

وی اظهارکرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سرهنگ جعفریان در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز براي به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد مي شود.

//////////////////

کشف ۳۱ کيلوگرم ترياک و دستگيري یک نفر قاچاقچي در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۳۱ کيلو و ۱۰۰گرم ترياک و دستگيري یک نفر قاچاقچي در قم خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد محموله مواد افیونی را با خودرو شخصی از یک استان جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کند بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس طی هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو قاچاقچی را شناسایی، متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سردار آقاخانی گفت: سرانجام طی بازرسي از خودرو توقيفي از داخل دو درب عقب، مقدار ۳۱ کيلو و ۱۰۰گرم ترياک در قالب ۳۴ بسته کشف و متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بيان اينکه مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت سوداگران مرگ از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.