دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در استان خبر داد و گفت : در این رابطه ۹ نفر دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار ” عبدالرضا آقاخانی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۲ پردیسان قم حین گشت زنی در […]

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در استان خبر داد و گفت : در این رابطه ۹ نفر دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار ” عبدالرضا آقاخانی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۲ پردیسان قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی مزدا ۳ مشکوک و آن را متوقف می کنند.

وی افزود: راننده خودروی موصوف بلافاصله پس از مشاهده ماموران از  خودرو پیاده شده و به داخل منزلی در همان حوالی وارد می شود.

سردار آقاخانی افزود: ماموران در بررسی بعمل آمده متوجه جعلی بودن پلاک خودرو شدند که  که بلافاصله از طریق مرکز پیام شماره پلاک را استعلام و مالک خودرو را نیز شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی بعمل آمده تعدادی پلاک در پشت شیشه خودرو مشاهده که پس از تماس ماموران با صاحب خودرو مشخص شد که وی خودروی مذکور را به شخصی با هویت معلوم فروخته است که پس از تماس با نامبرده اظهار داشت پلاک پیش وی می باشد که در بررسی های پلیسی مشخص شد خودرو و پلاک متعلق به هم نمی باشد .

وی بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی از منزل و مخفیگاه متهم بازدید که ۹ نفر را در این رابطه دستگیر و در بازرسی از اتاق منزل ۸۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان وجه نقد، بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، ۵ عدد گوشی تلفن همراه، یکد عدد سکه bitkoin و در ادامه سوئیچ خودروی مزدا ۳ را نیز کشف و به کلانتری منتقل کردند.

سردار آقاخانی اعلام داشت: در بازرسی از خودرو، تعداد ۴ عدد پلاک به همراه قاب پلاکی و برچسب ارقام ، یک عدد dvr، یک کیف سامسونت حاوی ۲۴ فقره چک جعلی و تعداد زیادی مدارک هویتی و دولتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.