دستگيري سارق منزل و اعتراف به ۳ فقره سرقت در قم

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری سارق منزل و اعتراف به ۳ فقره سرقت خبر داد و گفت : سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری ” تیبا۲ ” اقدام به سرقت از منازل سطح استان می کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار” عبدالرضا آقاخانی” فرمانده انتظامی استان در مصاحبه […]

فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری سارق منزل و اعتراف به ۳ فقره سرقت خبر داد و گفت : سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری ” تیبا۲ ” اقدام به سرقت از منازل سطح استان می کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار” عبدالرضا آقاخانی” فرمانده انتظامی استان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد در نقاط مختلف استان که نارضايتي شهروندان را در پي داشته، موجب شد تا شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان احتمالی با جديت در دستور کار ماموران پليس آگاهی استان قرار گيرد.

وی افزود: در بررسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد سارقان غیربومی بصورت باند چهار نفره بودند و با در اختیار داشتن یک دستگاه خودروی مسروقه ” تیبا ۲ سفید رنگ” با جفت پلاک مسروقه اقدام به سرقت از منازل سطح استان می کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در تحقیقات بعمل آمده متهم اصلی را در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و پی بردند که متهم موصوف در سال ۹۶ در یکی از استان های مرکزی کشور نیز به دلیل سرقت دستگیر شده بود .

وی بیان داشت: با اخذ نیابت و هماهنگی مقام قضائی استان، ماموران موفق شدند سارق را دستگیر و برای اطلاعات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

سردار آقاخانی اعلام کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد که پرونده تشکیل و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی استان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند همچنان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار دارد.

////////////

بخشش اضافه خدمت مشمولان غايب داراي کسرخدمت ايثارگري

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از بخشش اضافه خدمت مشمولان غايب داراي کسرخدمت ايثارگري در استان خبر داد.

سرهنگ ” ولی ترابی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  برابر ابلاغيه صادره از ستاد کل نيروهاي مسلح ،تمامی مشمولان غايبي که تا ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ نسبت به معرفي خود برای انجام خدمت دوره ضرورت اقدام کرده اند در شمول مقررات استفاده از کسر خدمت سوابق ايثارگري والدين قرار خواهند گرفت و اضافه خدمت سنواتي آنان نيز بخشيده خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: همچنين در اين خصوص غيبت مشمولاني که به طور خودکار وسيستمي از سامانه وظيفه عمومي حذف نشده، مي بايست برای حذف غيبت و تبعات آن به دفاتر پليس+۱۰ مراجعه و نسبت به ثبت توجيه غيبت اقدام کنند.