دستگيري سارقان احشام و کشف اموال مسروقه در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: با توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، تعداد ۱۴ راس احشام مسروقه از آن کشف و راننده و سرنشین به اتهام سرقت دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ” مرادحسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت احشام […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: با توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، تعداد ۱۴ راس احشام مسروقه از آن کشف و راننده و سرنشین به اتهام سرقت دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ” مرادحسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، شناسايي و دستگيري سارقان احتمالی با جدیت در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: ماموران پاسگاه انتظامی “شکوهیه” در حین گشت زني به يک دستگاه خودروي سواري ” پژو ۴۰۵ مشکوک شده و پس از توقیف آن را مورد بازدید و بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازدید بعمل آمده مشخص شد راننده و سرنشین خودروی موصوف زن و شوهر بوده و در حال حمل ۱۴ راس گوسفند هستند که در صندلی ها و صندوق عقب خودرو جاساز و بارگیری شده اند.

سرهنگ جعفریان اضافه کرد: هر دو متهم که داراي سابقه سرقت و معتاد به مواد مخدر هستند به سرقت احشام اعتراف کردند.

وی ابراز کرد: با تلاش ماموران، مالک احشام مسروقه شناسایی و پس از احراز هویت، احشام به وی مسترد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم ارزش ریالی احشام مسروقه را ۲۶۰ میلیون اعلام و ابراز داشت: متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی استان معرفی شدند.

فراخوان اعزام مشمولان در خرداد ماه ۱۳۹۸

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از فراخوان اعزام مشمولان در خردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” ولی ترابی” در تشریح این خبر اظهار داشت: مشمولان غائب وغيرغائب داراي مدرک تحصيلي فوق ديپلم،ديپلم وزير ديپلم که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ ۱۹خرداد ماه ۱۳۹۸ مي باشند، مي بايست راس ساعت ۷ صبح روز یکشنبه مورخه ۱۹/۳/۹۸ در محل معاونت وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس(حدفاصل عوارضي قم کاشان و عوارضي قم تهران- بعد از اداره راه و شهرسازي- معاونت وظيفه عمومي این فرماندهي )حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند.

وی افزود: با توجه به عدم ارسال پستي برگه اعزام به خدمت و اينكه برگه معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزشي ازطريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+۱۰) صادرمي شود، آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، برای دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي ازدفاترمذکور مراجعه کنند.

سرهنگ ترابی ادامه داد: مشمولاني که اعزام آنان به صورت حضوري و مراجعه مستقيم به آدرس مشخص شده مرکزآموزش، در برگه محل مراجعه خود مي باشد، مي بايست برابر تاريخ وساعت اعلامي در مراکزآموزش حاضر شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.

سرهنگ ترابی بیان داشت: تمامی مشمولان می بایست اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگ آماده به خدمت ، برگ واکسيناسيون و برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.