دستگيري باند سارقان موتورسيکلت با نشر آگهي در سايت ديوار

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری باند سارقان موتورسیکلت با نشر آگهی در سایت دیوار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در پي سرقت هاي متعدد موتورسيکلت هاي مدل NS و ۱۲۵ در آگهی سایت دیوار موجب شد […]

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری باند سارقان موتورسیکلت با نشر آگهی در سایت دیوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: در پي سرقت هاي متعدد موتورسيکلت هاي مدل NS و ۱۲۵ در آگهی سایت دیوار موجب شد تا موضوع با جديت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد مالباختگان با درج آگهي در سايت ديوار قصد فروش موتورسيکلت خود را داشته و طي تماس تلفني سارقان تحت عنوان خريدار با شماره ثبت شده از فروشنده در محل قرار حاضر و به بهانه آزمايش وسيله نقليه فروشي از غفلت مالباخته سوء استفاده و با به سرقت بردن وسيله متواري مي شوند.

سرهنگ قهرمانپور ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام یکسری اقدامات پلیسی موفق شدند ۲ نفر متهم را حین قرار فروش موتورسیکلت احدی از مالباختگان شناسایی و بلافاصله دستگیر و از آنان یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته سرکرده و ۴ نفر ديگر از اعضاي باند به همراه  ۲ نفر مالخر در عملیات جداگانه دستگير و از منزل متهمان يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه ديگر و تعداد قطعات موتورسیکلت کشف و متهمان نیز به سرقت ۹ دستگاه موتورسیکلت به ارزش ۲ میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ قهرمانپور بیان داشت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی روانه زندان شدند.

………………………….

کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و فارس خبر داد.

سردار “سید محمود میرفیضی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد محموله ای از مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی پیکان وانت از یک استان جنوبی به استان فارس حمل کند، بنابراین موضوع طی تعامل با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در دستور کار پلیس استان قم قرار گرفت.

وی گفت: سپس طی هماهنگی با مقام قضائی، ماموران به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با اقدامات اطلاعاتی و کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در ادامه طی بازرسی از خودروی موصوف، ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.