دستگيري باند حرفه اي کش روزني از مغازه و فروشگاه ها در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری باند حرفه ای کش روزنی از مغازه و فروشگاه های سطح استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار” عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد به روش کش روزني از مغازه ها و فروشگاه […]

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری باند حرفه ای کش روزنی از مغازه و فروشگاه های سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار” عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد به روش کش روزني از مغازه ها و فروشگاه هاي سطح شهر مقدس قم ،موضوع با جديت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد دو نفر مونث به بهانه خرید اموالی شامل  کيسه برنج،لوازم خانگي،مواد غذايي،موبايل،لوازم تزئيناتي و… با مخفی کردن آنها در زیر چادر اقدام به سرقت می کردند.

سردار آقاخانی ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات پلیسی یک نفر سارق مونث به هویت معلوم را به دلیل تردد مستمر در سطح فروشگاه های استان شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در بازجویی های پلیسی متهمه اعتراف کرد با همدستی دختر خود اقدام به سرقت های متعدد از فروشگاه های سطح استان کرده اند.

وی بیان داشت: ماموران در بازرسی از منزل متهمه اموال و مایحتاج زیادی کشف و تعداد ۱۰ نفر از مالباختگان در این زمینه نیز شناسایی و اموال موصوف به آنها تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمه به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سردار آقاخانی تاکید کرد: تلاش برای دستگیری دختر متهمه دیگر همدست این پرونده همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار دارد.