خروج خودروهاباپلاک بومی ازقم وورودپلاک های غیربومی به قم ممنوع است

سرهنگ غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تشدید اعمال محدودیت های تردد خبرداد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا خروج خودروها با پلاک بومی از شهر قم و ورود پلاک های غیر بومی به شهر قم ممنوع است و در صورت اصرار رانندگان به ادامه سفر ضمن […]

سرهنگ غلامرضا صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تشدید اعمال محدودیت های تردد خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا خروج خودروها با پلاک بومی از شهر قم و ورود پلاک های غیر بومی به شهر قم ممنوع است و در صورت اصرار رانندگان به ادامه سفر ضمن اعمال قانون به مبلغ یک میلیون تومان رانندگان به مبداخودبازگردانده خواهندشد.
️ از ساعت ۱۸ روز دوشنبه کلیه مجوزهای صادره از استانداری تاساعت ۰۷۰۰ روزدوشنبه چهارم مرداد باطل و در این مدت هیچ خودرویی با این مجوز اجازه تردد نخواهد داشت.

کشف ۴ دستگاه ماینر قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش حدود یک میلیارد ريال در قم خبر داد

سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهارداشت: مأموران فرماندهی انتظامی قائم (عج) در اجرای طرح برخورد با مکان هایی که مبادرت به استفاده از دستگاه های بیت کوین می کنند، یک منزل مسکونی را در این رابطه شناسایی و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی های صورت گرفته ۴ دستگاه ماینر غیرمجاز که روشن و در حال استخراج ارز دیجیتال بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این دستگاه ها را حدود یک میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در نهایت یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کشف ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر اعم از ۱۹ کیلو تریاک و ۲ کیلو حشیش در این استان خبر داد

سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهارداشت: در پیگیری های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، یک نفر قاچاقچی از یکی از استان های جنوبی یک محموله مواد افیونی را به قم منتقل کرده است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و با کنترل نامحسوس توسط مأموران، پاتوق وی در یک قلعه دامداری شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان به همراه ۳ تن از همدستانش دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با اعترافات متهم محل دپوی مواد نیز در یک منزل روستایی شناسایی و با ورود مأموران پلیس ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر اعم از ۱۹ کیلو تریاک و ۲ کیلو حشیش کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم

جانشین فرمانده انتظامي استان از کشف ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کاميون کشنده در قم خبر داد

سرهنگ “بهادر اسماعیلی” اظهار داشت: کارآگاهان پليس امنیت اقتصادي استان در اجراي طرح کنترل تانکر‌هاي سوخت رسان به يک دستگاه کاميون کشنده تانکر دار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: سپس در بررسی مدارک حمل بار قاچاق کالا محرز و راننده خودرو اعلام کرد محموله را از مبدا تهران به مقصد اصفهان جهت فروش بارگیری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامي استان قم ادامه داد: با بررسي های اوليه، محموله تانکر مشکوک به فرآورده نفتي تشخيص داده شد و با هماهنگي قضائي، کشنده به پليس امنيت اقتصادي استان دلالت و در تحقيقات تکمیلی و با دعوت از نمايندگان شرکت ملي‌پخش فرآورده‌هاي نفتي و اداره استاندارد استان نوع سوخت را گازوئيل اعلام کردند.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد:با هماهنگي قضايي تانکر سوخت به انبار شرکت نفت استان قم گسيل و پس از تخليه، مقدار آن را ۶ هزار و ۵۰ ليتر به ارزش تقريبي ۷۲۷ میلیون ریال عنوان کردند.

جانشین فرمانده انتظامي استان افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان تحویل و براي وی قرار قانوني مناسب صادر شد.