خادمیاران رضوی سلام‌الله‌ علیه استان قم آموزش امر به معروف می‌بینند

طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری بین دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم امضاء گردید. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط‌عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری بین دبیرخانه […]

طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری بین دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم امضاء گردید.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط‌عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری بین دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قم و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم امضاء گردید.
در این تفاهم‌نامه که به امضای حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر تکیه‌ای دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان و سیدمحمدتقی حسینی جانشین دبیر ستاد امر به معروف استان رسید؛ مقرر گردید تمامی خادمیاران رضوی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ فریضتین آموزش لازم را ببینند. همچنین گروه‌های جهادی مطالبه‌گر از بین خادمیاران رضوی مشخص تا با گرفتن مجوز از ستاد به این امر مهم اقدام نمایند. از طرف دیگر مصوب گردید از جهت اعزام اساتید، تهیه و حمایت از محتوای آموزشی پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اقدام لازم را به عمل آورد.
سیدمحمدتقی حسینی جانشین دبیر ستاد استان در این جلسه با بیان سیاست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن آن در سطح جامعه را از اهم وظایف ستاد دانسته و خواستار تعمیم این سیاست در سطح جامعه به ویژه خادمیاران رضوی شدند.
ایشان در ادامه آموزش را امر مهم دانسته و آمادگی ستاد را برای آموزش کلیه خادمیاران رضوی استان اعلام نمودند.
سپس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر تکیه‌ای ضمن آمادگی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان برای عملی کردن تفاهم‌نامه از برگزاری کلاس‌های آموزشی استقبال نموده و خواستار تشکیل کارگروه مشترک برای عملیاتی کردن آن شدند.
ایشان با اشاره به مصادیق معروف، معروف خانواده را بسیار مهم دانسته و از ستاد درخواست کردند با اهتمام بیشتر نسبت به این معروف اقدام نمایند.
در پایان مقرر گردید کارگروه مشترک تشکیل و در عرصه‌های شانزده گانه مشخص شده از سوی ستاد امر به معروف کار کارشناسی صورت گرفته و بومی سازی گردد.