جعل ناشیانه خبر علیه مدیران حوزه‌های علمیه خواهران

دیروز عکس‌نوشته‌ای جعلی با نشان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نقل از معاون آموزش این مرکز در برخی کانال‌ها منتشر شد که همراه با اشتباهات فاحش بود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این عکس‌نوشته سخنی جعلی بیان و ادعا شده است، این […]

دیروز عکس‌نوشته‌ای جعلی با نشان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نقل از معاون آموزش این مرکز در برخی کانال‌ها منتشر شد که همراه با اشتباهات فاحش بود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این عکس‌نوشته سخنی جعلی بیان و ادعا شده است، این سخن را خانم «فریبا علاسوند معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران» بیان کرده است، حال آنکه خانم علاسوند عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران هستند و نه معاون آموزش این مرکز. (معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام و المسلمین فاضل هستند).

از سوی دیگر این عکس‌نوشته همراه با تصویر خانم ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منتشر شده است!!! و در واقع سخنی به خانم علاسوند به عنوان معاون آموزش نسبت داده شده است در حالی که خانم علاسوند معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیستند و عکس همراه نوشته نیز نه مربوط به خانم علاسوند و نه مربوط به حجت‌الاسلام و المسلمین فاضل است.

جمله منتسب به مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران نیز چنان سخیف است که ارزشی برای تکذیب کردن باقی نگذاشته است.

این عکس‌نوشته جعلی دیروز از سوی برخی کانال‌های ضدانقلاب در فضای مجازی منتشرشده است.