جشنواره «میراث مادر» برگزیدگانش را شناخت

نخستین جشنواره علمی فرهنگی «میراث مادر» صبح دوشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۳۹۹، با تقدیر از فعالان عرصه عفاف و حجاب در قم به کار خود پایان داد. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم ، روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در این جشنواره از برترین‌های عرصه عفاف و حجاب در رشته‌های مختلف از جمله ‌تولیدات […]

نخستین جشنواره علمی فرهنگی «میراث مادر» صبح دوشنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۳۹۹، با تقدیر از فعالان عرصه عفاف و حجاب در قم به کار خود پایان داد.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم ، روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در این جشنواره از برترین‌های عرصه عفاف و حجاب در رشته‌های مختلف از جمله ‌تولیدات هنری و رسانه‌ای، مکتوبات،‌ پژوهش‌ و طرح‌های ترویجی و تبلیغی تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه جشنواره «میراث مادر» از طیبه رضوانی و عاطفه جوشقانیان شاعر، احمد رضا داوری، الهام هادی‌نژاد و داود جلیلی  فیلمساز، عطیه سرانجام، مرضیه مقدم‌پور و مهرزاد اردیبهشت گرافیست وتصویر ساز، ‌محمد رضا دریاباری روزنامه‌نگار،‌ سمیه‌حاجی احمدی، فاطمه احمدی و منیره ماشاالهی فعالین عرصه رسانه زهرا عباسی کارآفرین برتر، معصومه حبیبی فعال عرصه صنایع دستی و اکرم صادقی فعال حوزه گردشگری تقدیر شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل میراث فرهنگی استان قم برگزار می‌شد نماهنگ «معجزه» ساخته احمدرضا داوری به نمایش گذاشته شد و شاعران حاضر در جلسه به قرائت اشعاری با موضوع عفاف و حجاب پرداختند.

نخستین جشنواره میراث مادر به همت دفتر امور بانوان استانداری قم و مشاورین امور بانوان جمعی از دستگاه‌های فرهنگی هنری استان از جمله حوزه هنری استان قم برگزار شد.