توسعه آموزه های دینی دربین خانواده ها،آرامش خاطردرزندگی رابه همراه دارد

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: امروزه علم ثابت کرده است که هر خانواده ای که آموزه های دینی در آن توسعه دارد، به همان اندازه آرامش و زندگی موفقیت آمیز در آن خانواده ها بیشتر وجود دارد . به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “صیاد درویشی” در دیدار […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: امروزه علم ثابت کرده است که هر خانواده ای که آموزه های دینی در آن توسعه دارد، به همان اندازه آرامش و زندگی موفقیت آمیز در آن خانواده ها بیشتر وجود دارد .

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “صیاد درویشی” در دیدار خانواده های قرآنی کارکنان فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: در راستای راهبرد های پلیس در جهت تقویت باورها و اعتقادات کارکنان فرماندهی انتظامی استان، برنامه های خوبی را در جهت توسعه خانواده های قرآنی لحاظ کرده ایم.

وی ادامه داد: هر چقدر خانواده‌های قرآنی بیشتر باشند، اثر آن را در روحیه، انگیزه، رضایت شغلی و کارایی کارکنان در محیط کار و در خدمت رسانی مطلوب به مردم مشاهده خواهیم کرد.

سرهنگ درویشی ضمن تبریک به خانواده های قرآنی کارکنان اظهار امیدواری کرد: با این تلاش و اهمیت به آموزه های قرآنی که در بین خانواده های کارکنان، مشاهده می کنیم، مطمئناً می توانند با تداوم آن، حافظ کل قرآن شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان داشت: بخش مهم و قابل توجهی از موفقیت کارکنان، تابعی است وجود و ارتقاء یک سبک زندگی اسلامی در خانواده های آنها است، بنابراین تلاش می‌کنیم در این استان مقدس،از ظرفیت‌های سازمان و هم از ظرفیت جامعه استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: پلیس امروز، یک پلیس مردمی و اجتماعی است و رویکرد ما رویکرد فرهنگی است، به ویژه اینکه محور فعالیت ها بر اساس دین است، هرچقدر دین باوری را در بین کارکنان و در خانواده های آنها تقویت کنیم، به همان اندازه می‌توانیم در انجام ماموریت‌ها و وظایف و ارائه خدمات به مردم موفق باشیم.

سرهنگ درویشی ابراز داشت: امروزه علم ثابت کرده است که هر خانواده ای که آموزه های دینی در آن توسعه دارد، به همان اندازه آرامش و زندگی موفقیت آمیز در آن خانواده ها بیشتر وجود دارد .

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم نیز در سخنانی اظهار داشت: خانواده قرآنی، نعمت بزرگی است که خداوند نصیب شما کرده است، محوریت حرکت انسان به سمت کمال قرآن است.

سرهنگ” احمد صادقی” افزود: قرآن است که راه را برای انسان سهل و آسان می کند و انسان می تواند رشد کند، یعنی رشد معنوی و مادی، اقتصادی، اخلاقی و انسانی همه ی این موارد، محوریت قرآنی دارد .