ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان قم سبک و روان است

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش همکاران من در پلیس راه ، تمامی محورهای مواصلاتی استان بار ترافیکی سبک تری دارند و سعی ما بر این است که به لحظه مشکلات و موانع احتمالی را برطرف و تا پایان تعطیلات نوروزی شاهد ایامی خوش و بی خطر برای مردم و مسافران باشیم. به گزارش […]

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش همکاران من در پلیس راه ، تمامی محورهای مواصلاتی استان بار ترافیکی سبک تری دارند و سعی ما بر این است که به لحظه مشکلات و موانع احتمالی را برطرف و تا پایان تعطیلات نوروزی شاهد ایامی خوش و بی خطر برای مردم و مسافران باشیم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سرهنگ ” صیاد درویشی” جانشین فرماندهی انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: برای تامین امنیت پایدار برای مردم قم، زائران و مسافران نوروزی که در این ایام در محورهای مواصلاتی استان  تردد دارند، در بخش های ترافیکی، انتظامی و امنیتی اقدامات خوبی انجام شده و همه دستگاه های امدادی وخدماتی در کنار پلیس قرار گرفته و تا کنون با همدلی و هم افزایی ،خدمت رسانی خوبی را ارائه کرده اند.

وی افزود: جرایم مرتبط با سرقت که دغدغه هایی را نیز برای مسئولان،شهروندان و مسافران  ایجاد کرده بود با اقدامات موثر پلیس استان و همکاری خوب مردم مهار شده و روند کنترل آن ادامه دارد.

سرهنگ درویشی ادامه داد: در حوزه ترافیک نیز با همکاری سازمان های امدادی در محورهای مواصلاتی و به ویژه در سطح شهر مقدس قم شاهد کاهش ۲۵ درصدی تلفات جاده ای و کاهش ۲۰ درصدی آمار مصدومان هستیم .

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: امیدوارم با برنامه ریزی و تصمیم گیری های خوبی که بصورت روزانه در قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان در حال انجام است و کارها به لحظه رصد، اجرایی و ماموریتی می شود ، شاهد روند مطلوب اقدامات پلیس و همکاری سایر مسئولان استانی در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران باشیم.

وی ابراز داشت: در رابطه با شبکه های مواد مخدر که در این ایام فرصتی برای فعالیت می یابند ، خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۳ نفر خرده فروش دستگیر و  بیش از ۲۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است و ما تلاش می کنیم در همه زمینه ها به ویژه وقوع سرقت، تهیه،توزیع و قاچاق مواد مخدر، ترافیک وتصادفات و در نهایت هر گونه پدیده ناامنی که در سطح استان برای مردم و زائران دغدغه ایجاد کند، کنترل کنیم.

سرهنگ درویشی خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران من در پلیس راه استان، تمامی محورهای مواصلاتی استان بار ترافیکی سبک تری دارند و سعی ما بر این است که به لحظه مشکلات و موانع احتمالی را برطرف کنیم و امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی شاهد ایامی خوش و بی خطر برای مردم و مسافران باشیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در پایان تصریح کرد: پلیس امروز هوشمند وآینده نگر بوده و تلاش می کند همه فعالیت ها و اقداماتش با برنامه ریزی و اصولی انجام شود تا به نوعی امنیت پایدار را برای مردم فراهم سازد و مردم دغدغه ای در حوزه امنیت نداشته باشند.