تثبیت اشتغال واحياي واحدهاي نيمه راكدجزء برنامه هاي اولويت دار استان است

استاندار قم در بازدید میدانی از ۵ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سلفچگان گفت: تثبیت اشتغال و احياي واحدهاي نيمه راكد و بازگرداندن آنها به مدار جزء برنامه هاي اولويت دار استان است و در اين زمينه به توفيقات خوبي دست يافته ايم. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  […]

استاندار قم در بازدید میدانی از ۵ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سلفچگان گفت: تثبیت اشتغال و احياي واحدهاي نيمه راكد و بازگرداندن آنها به مدار جزء برنامه هاي اولويت دار استان است و در اين زمينه به توفيقات خوبي دست يافته ايم.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم صبح امروز با حضور در شهرك صنعتي سلفچگان قم، از تعدادي از كارخانجات و واحدهاي صنعتي اين شهرك بازديد كرد.
استاندار قم سپس در جلسه کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان طي سخناني به تشریح اقدامات و برنامه ریزی های استان در زمینه رونق تولید و توانمندسازی واحد های تولیدی واقتصادی پرداخت .
وی تامین زيرساخت های مورد نیاز شهرک ها و مناطق صنعتی استان را مورد تاکید قرارداد و تسریح کرد: رفع نواقص و استفاده بهینه از این زیر ساخت ها از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد .
سرمست بازديدهاي ميداني از واحدهاي صنعتي طي يك سال گذشته را یکی از اقدامات موثر برای احصاء مشکلات عنوان و خاطر نشان کرد : تمامی موارد و مشکلات مطرح شده از سوی کارآفرینان و صاحبان تولیدی در این بازدید ها به دقت جمع بندی و پیگیری می شود .

وي کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یکی از کارگروههای موفق استان برشمرد و گفت: بخش زیادی از مصوبات این کارگروه عملیاتی واجرایی شده است .
استاندار قم بااشاره به مباحث مطرح شده در جلسه امروز کارگروه افزود: ارائه ي تسهيلات مورد نیاز براي تامین سرمایه در گردش و پرداخت بدهي هاي واحدهاي نيمه تعطيل از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسي قرار گرفت.

سرمست نظارت لازم برای هزینه کرد تسهیلات اعطایی به بخش تولید را مهم و ضروری خواند و گفت : در صورتيكه مسجل شود يك واحد توليدي نمي تواند از منابعي كه در اختيارش گذاشته شده است به خوبي استفاده كند بايستي تعیین تکلیف شوند.
وي همچنين استقرار صنایع پاک را یکی از سیاست های مهم استان برشمرد و گفت : ايجاد آلودگي توسط واحدهاي صنعتي پذيرفته نيست و باید با واحد های خاطی برخورد قانونی شود .
استاندار قم تثبیت اشتغال و احياي واحدهاي نيمه راكد و بازگرداندن آنها به مدار جزء برنامه هاي اولويت دار استان دانست وافزود :با اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در اين زمينه به توفيقات خوبي دست يافته ايم.
مقام عالي دولت در استان ملاقات با كارآفرينان بدون تعيين وقت قبلي را نيز مورد توجه قرار داد و گفت: در عمل ثابت خواهیم کرد که مدیریت استان حامی وپشتیبان تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی می باشد .