بهره مندی دستگاههای عضو ستادساماندهی امورجوانان ازنظرات جوانان

استاندار قم با اشاره به اینکه دستگاها و نهاد های مختلفی متولی امور جوانان می باشند، گفت: این دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان  باید از نظرات جوانان  و تشکل های فعال بهره ببرند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در اولین جلسه […]

استاندار قم با اشاره به اینکه دستگاها و نهاد های مختلفی متولی امور جوانان می باشند، گفت: این دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان  باید از نظرات جوانان  و تشکل های فعال بهره ببرند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال ۹۸ که در سالن جلسات امام جواد (ع) برگزار شد، با اشاره به خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در حوزه جوانان، اظهار کرد: نقش جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بخوبی تبیین شده است و باید برای استفاده از ایده ها و ظرفیت جوانان استان در این زمینه اقدام شود.
استاندار قم رسالت ستاد ساماندهی امور جوانان را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت و توان فکری جوانان و نمایندگان مجمع مشورتی نخبگان جوان استان در تصمیم گیری های ستاد صورت گیرد.
سرمست با تاکید بر اهمیت انجام پژوهش های کاربردی در حوزه جوانان، ادامه داد: در این پژوهش ها باید سهم و تکالیف هر یک از دستگاهها و بخش های مختلف برای رسیدن به اهداف مدنظر مشخص باشد.
مقام عالی دولت در استان با اشاره به دغدغه های اصلی جوانان در حوزه های اشتغال ازدواج، مسکن و … تصریح کرد: این دغدغه ها باید با یک اولویت بندی مشخص درجلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان مطرح و بررسی شود.
لازم به ذکر است در این جلسه گزارش دستگاه های ذیربط و تعدادی از تشکلهای مردم نهاد در حوزه جوانان ارائه گردید.