بانک شهر درایام نوروزهمچنان میزبان شهروندان خواهدبود

رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر گفت:با توجه به اینکه خیلی از بانک در ایام نوروز فعالیت های خود را کاهش میدهند،بانک شهر درایام نوروزهمچنان میزبان شهروندان خواهدبود وخدمات گسترده خود را بدون کم وکاست در اختیار شهروندان قرار خواهند داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،باحضور ارزشمند دكتر عظيمي مديريت  مركز ارتباطات و […]

رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر گفت:با توجه به اینکه خیلی از بانک در ایام نوروز فعالیت های خود را کاهش میدهند،بانک شهر درایام نوروزهمچنان میزبان شهروندان خواهدبود وخدمات گسترده خود را بدون کم وکاست در اختیار شهروندان قرار خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،باحضور ارزشمند دكتر عظيمي مديريت  مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر،مهندس عابدي  مديركل روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري كلانشهر قم و كمري مديريت سرپرستي منطقه ٦ قم جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه وتجلیل از همکاری های یکساله آنان با بانک شهر صبح امروز در سرپرستی منطقه ۶ آن برگزار شد.

این مراسم ، که در آن  بر حضور پرنشاط در ايام تعطيلات براي خدمت به شهروندان محترم انعكاس عملكرد و برنامه هاي ويژه بانك در ايام نوروز٩٧ و فعاليت هاي شبانه روزي ويژه بانك و استفاده از ظرفيت هاي رسانه اي با هماهنگي روابط عمومي شهرداري قم با حضور اصحاب فعال و موثر رسانه با بيش از ٣٠رسانه فعال در محل سالن جلسات سرپرستي منطقه قم با پرسش و پاسخ و تجليل از خبرنگاران برگزار شد،مسئولان این بانک به سوالات خبرنگاران حاضر پاسخ دادند.

دراین مراسم رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهرگفت: بايد در نظر داشت اگر تحرکی در پروژه‌های عمرانی شهر وجود دارد با حمایت و پشتیبانی بانک شهر بوده است به عنوان مثال پروژه قطار شهری با حمایت‌های بانک شهر به سرانجام رسید.

احمد کمری  اظهار داشت : ۴۷ واحد بانکی و ۲۵ دستگاه شهر نت یا پیشخوان‌های بانک شهر در منطقه قم وجود دارد.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی شهرها در دستور کار است گفت: پیرامون حرم حضرت معصومه(س) و مکان‌هایی که تردد زائر فراوان است این دستگاه‌ها پیش‌بینی شده که از جمله این معابر می‌توان به میدان نبوت، میدان جانبازان، خیابان امام، شهرک قدس و شهر پردیسان اشاره کرد تا حداکثر خدمات به شهروندان ارائه شود.

رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر عنوان کرد: باید در نظر داشت اگر تحرکی در پروژه‌های عمرانی شهر وجود دارد با حمایت و پشتیبانی بانک شهر بوده است. به عنوان مثال پروژه قطار شهری با حمایت‌های بانک شهر به سرانجام رسید.

وی یادآور شد: منابع شهرداری‌ها در بانک شهر ۴ درصد و منابع مردمی ۹۶ درصد است و تاکنون توانسته‌ایم حداکثر خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

کمری خاطرنشان کرد: در مقطعی به دلیل رکود درآمدهای شهرداری و کاهش ساخت و ساز از پیمانکاران متعدد حمایت شد.

وی با بیان اینکه خط دو مترو با تدبیر شهردار قم در دستور کار قرار گرفته است گفت: برای این پروژه باید اوراق تعریف شود. با توجه به اینکه پروژه سنگینی است لازم است بانک‌های دیگر نیز کمک کنند.

رئیس سرپرستی منطقه ۶ بانک شهر خاطرنشان کرد: قم کلانشهر بین المللی و ملی است بنابراین ارائه خدمات در این شهر از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از موفقیت بانک شهر در گرو اطلاع‌رسانی رسانه‌ها است گفت: با کمک رسانه‌ها اقدامات عظیمی که انجام شده به گوش مردم رسانده می‌شود.

در ادامه مدير مرکز ارتباطات و روابط عمومي بانک شهر گفت: ۷۰ درصد سهام بانک شهر مربوط به شهرداری‌ها و ۳۰ درصد مربوط به پذيره نويسي است.

حمیدرضا عظیمی اظهار داشت : مردم در ایام پایانی سال به نقدینگی بیشتر نیاز دارند و اغلب بانک‌ها با بحران نقدینگی مواجه می‌شوند در حالی که بانک شهر امسال به طور ویژه از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشاتی که از شهر قم و سرپرستی منطقه ۶ ارسال می‌شود وضعیت در شهر قم مطلوب است.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده گفت: این وضعیت حاکم بدون تردید علاوه بر همکاری مجموعه شهرداری، ارگان‌ها و مشتریان نشان دهنده اقدام مؤثر رسانه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای در سطح کشور برای ارتباط با رسانه‌های محلی در دستور کار است و با همکاری رسانه‌های مختلف در نظر داریم عملکرد شایسته‌ای به مردم و شهروندان منعکس شود.

عظیمی عنوان کرد: با توجه به وضعیت مناسبی که در منابع بانکی حاصل شده بسیاری از پروژه‌های شهری به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به نقش بانک شهر در پروژه‌های شهری گفت: مشارکت بانک در پروژه های شهری که به واسطه سپرده گذاری شهروندان صورت می‌گیرد در عمران و آبادانی بسیار مؤثر و ارزشمند است.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر به برنامه‌های بانک شهر در عید نوروز اشاره کرد و افزود: برنامه‌ای بانک شهر برای خدمات‌رسانی بهتر به متقاضیان در ایام نوروز در سه سال گذشته اجرا کرده و امسال برای چهارمین سال قرار است این برنامه اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات سطح خدمات‌دهی بانک‌ها و مؤسسات کاهش پیدا می‌کند بنابراین در ایام تعطیلات با قدرت سعی شده حضور داشته باشیم و خدمات‌دهی به شهروندان صورت گیرد.

عظیمی عنوان کرد: بانک شهر بنا دارد از خلأ کاهش خدمت به شهروندان در ایام تعطیلات استفاده کند تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

وی یادآور شد: پیشخوان‌های شهر نت بانک شهر در محل‌های مختلف شهر مشاهده می‌شود که خدمات کامل شعبه را به صورت شبانه‌روزی به ویژه در ایام تعطیل به شهروندان ارائه می‌دهد.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با بیان اینکه پیشخوان شهر نت ابتکاری است که در بانک شهر اجرا شده است گفت: باید در نظر داشت عملیاتی کردن خدمات بانکی نیاز به زیرساخت دارد و این زیرساخت در بانک شهر به وجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد سهام‌های بانک مربوط به شهرداری‌ها و ۳۰ درصد مربوط به پذیره‌نویسی است.

همچنین مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قم در ادامه گفت: در شهر قم خدمات اجرایی، عمرانی و پروژه‌ها انجام مي‌شود و قم بین کلانشهرها از نظر وضعیت مالی و فعالیت‌های عمرانی وضعیت خوبی دارد.

حمید رضا عابدی  با بیان اینکه قم از معدود شهرهایی است که پروژه‌های شهری در آن پیشرفت می‌کند اظهار داشت: در شهر قم خدمات اجرایی و عمرانی انجام می‌شود و قم بین کلانشهرها از نظر وضعیت مالی و فعالیت‌های عمرانی وضعیت خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این امر به دلیل برنامه‌ریزی شهردار قم و همراهی اعضای شورای شهر است. بانک شهر نیز به عنوان بازویی برای شهرداری‌ها و کلانشهرها محسوب می‌شود و اگر این همراهی نبود چرخ پروژه‌های شهر گردش نداشت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه اقدامات شهرداری از سوی رسانه‌ها رصد می‌شود گفت: در نظر داریم به جایی برسیم که افراد به صورت شفاف اقدامات شهرداری را زیر نظر داشته و در کنار اطلاع‌رسانی بازوی نظارتی برای شهرداری باشند.

وی خاطرنشان کرد: توجه رسانه‌ها به اقدامات شهرداری نشانگر این است که در شهر کار می‌شود و انتقادات نشانگر حساسیتی است که نسبت به مباحث شهرداری وجود دارد.

عابدی خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات تجلیل از منتقدان است. ممکن است برخی از نقدها نتیجه درخور نداشته باشد ولی تلاش می‌شود که نقد‌ها شنیده شده و به آنها احترام گذاشته شود.

وی یادآور شد: شهرداری و بانک شهر در فضای اطلاع رسانی تفاهم‌نامه‌هایی دارند و در سال ۹۷ فضای جدید تبلیغاتی و اطلاع رسانی در حوزه شهری مشاهده می‌شود.

شایان ذکر است که در پایان این مراسم،از خبرنگارانی که در طول سال با بانک شهر در جهت انعکاس اخبار همکاری نزدیکی داشتند،تجلیل به عمل آمد.