باند یازده نفره سارقان منزل در قم به منزل ابدی رفتند

فرمانده انتظامی استان قم از متلاشی شدن باند ۱۱ نفره سارقان منزل در قم خبر داد و گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان قم طی چندین عملیات گسترده متهمان دستگیر و مشخص شد سرکرده این باند در ۱۲۲ سرقت منزل مشارکت داشته است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و […]

فرمانده انتظامی استان قم از متلاشی شدن باند ۱۱ نفره سارقان منزل در قم خبر داد و گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان قم طی چندین عملیات گسترده متهمان دستگیر و مشخص شد سرکرده این باند در ۱۲۲ سرقت منزل مشارکت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد منازل در نقاط مختلف قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در تحقيقات ميداني انجام شده، فعاليت باندي سارقان محرز شده است به سرقت ۴ دستگاه کمپرسور یکی از دستگاه های استان توسط اعضای باند مذکور اشاره و تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی متهم اصلی و ۷ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه سرکرده باند در ۱۲۲ سرقت منزل مشارکت داشته است، گفت: متهم به سرقت يک کيلو طلا از منزل دايي همسرش با همدستی ۲ تن از اعضای این باند و همچنین ۱۵ فقره سرقت کمپرسور کولرگازی در سطح استان اعتراف کرد.

سردار آقاخانی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳ مالخر، افزود: نهایتاً متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.