افزایش ساعت کار‌ انتقال خون در ماه مبارک رمضان

مرکز انتقال خون روح الله شهر قم در ماه مبارک رمضان در ۲ نوبت صبح و شب میزبان اهداکنندگان خون است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان قم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به همشهریان محترم و آرزوی سلامتی تمامی بیماران و بهبودی کامل این […]

مرکز انتقال خون روح الله شهر قم در ماه مبارک رمضان در ۲ نوبت صبح و شب میزبان اهداکنندگان خون است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان قم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به همشهریان محترم و آرزوی سلامتی تمامی بیماران و بهبودی کامل این عزیزان ، مرکز فعال اهدای خون استان در ماه ضیافت الهی را اعلام کرد .

روابط عمومی انتقال خون استان با اعلام آمادگی جهت پذیرش کلیه گروههای خونی اعلام نمود که در این ماه ،  ساختمان حضرت  روح الله به نشانی قم بلوار معلم ،میدان روح الله صبح‌ها از هشت صبح تا ساعت ۱۳(فقط آقایان) و بعد از افطار از ساعت ۲۱:۳۰ تا ساعت ۱ بامدادروز بعد (آقایان و خانم ها)  آماده پذیرش اهداکنندگان ایثارگر خون خواهند بود .

وی ادامه داد: همچنین اهداکنندگان می توانند برای دریافت زمان نوبت برای اهدای خون می توانند به سامانه www.IBTO.ir مراجعه کنند.

.در این اطلاعیه  از داوطلبان نیکوکار اهدای خون درخواست  گردیده تا در مراجعه به مرکز اهدای خون کارت ملی خویش را بهمراه داشته باشند . شرایط عمومی اهدای خون شامل وزن حداقل ۵۰ کیلوگرم ، سن بین ۱۸ تا ۶۰ سال ، رعایت فواصل اهدای خون بمدت حداقل ۸ هفته است .

روابط عمومی انتقال خون استان با اعلام اینکه روزه داری منافاتی با اهدای خون ندارد ، تاکید نمود که داوطلبان واجد شرایط ، با بررسی پزشکی به اهدای خون مبادرت نموده و با رعایت توصیه های پس از اهدای خون ضمن برخورداری از اجر معنوی میتوانند کماکان به  توفیق انجام فرایض دینی نائل آیند.

اهدای خون جلوه ای از طاعت حق و از زیباترین نذرها و انفاق است از کلیه اقشار جامعه درخواست میشود تا برای تامین ذخیره مورد نیاز خون و فراورده های خونی با اهدای خون خویش در این اقدام خداپسندانه و حیاتی مشارکت نمایند .