افتتاح پایگاه سلامت اجتماعی روان پویا

همزمان با دهه فجر طی مراسمی با حضور سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم پایگاه سلامت اجتماعی روان پویا در منطقه ۱۵ خرداد قم افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی بهزیستی استان قم ،صادق سلمانیان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم در آئین افتتاح این پایگاه […]

همزمان با دهه فجر طی مراسمی با حضور سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم پایگاه سلامت اجتماعی روان پویا در منطقه ۱۵ خرداد قم افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی بهزیستی استان قم ،صادق سلمانیان سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان قم در آئین افتتاح این پایگاه ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یادوخاطره امام راحل و شهداء و تقدیر از مسولین موسسه روان پویای سبز زندگی در خصوص راه اندازی این این پایگاه در منطقه بلوار ۱۵ خرداد افزود: پایگاه سلامت اجتماعی مکانی است که خدماتی را در حوزه ارتقای سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ارائه می دهد.
معاون توسعه پیشگیری بهزیستی قم، هدف کلی بهزیستی از راه اندازی و گسترش پایگاه های سلامت اجتماعی را ارتقای سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محله و منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد ظرفیت سازی و توانمند سازی مردم محله ، ارتقای سلامت اجتماعی از طریق آموزش و تمرین مهارت های فردی و اجتماعی ، آگاهسازی مردم نسبت به تکالیف شهروندی و جلب مشارکتهای مردمی برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی وظایف این مراکز است .
در ادامه این مراسم خانم شیرازی مدیر عامل موسسه روان پویای سبز زندگی با اشاره به فعالیت این موسسه از سال ۹۴ تحت نظارت و با مجوز بهزیستی قم در حوزه پیشگیری خاطرنشان کرد با عنایت به نیاز منطقه و حمایت بهزیستی این پایگاه در این منطقه راه اندازی گردید و موسسه و پایگاه از امروز در خدمت همشهریان است و درصد هستیم در بخشهای هنری ، آموزشی کلاسهای متنوعی برگزار نماییم و کلاسهایی از جمله آموزش بافتنی ، خیاطی ، کیک و شیرینی پزی ، قالی بافی ، سفال گری ، زبان ، نقاشی و عروسک بافی .
لازم به ذکر است با افتتاح این پایگاه تعداد پایگاههای سلامت اجتماعی استان قم به ۱۰ پایگاه رسید. مردم شریف منطقه ۱۵ خرداد می توانند برای دریافت خدمات: مشورتی و مددکاری، خدمات اجتماعی،خدمات آموزشی و …. به این پایگاه واقع در بلوار ۱۵ خرداد کوچه ۴۲ پلاک ۱۵ مراجعه نمایند.